Elämysmatkat Palloliiton palvelukumppaniksi – fanit entistä tiiviimmin Huuhkajien tukena vierasmatkoilla

• Maajoukkueet

Suomen Palloliitto on valinnut Elämysmatkat uudeksi matkapalvelukumppanikseen. Pitkäjänteiseksi suunniteltu kumppanuus on voimassa vähintään vuoden 2021 loppuun asti.

Yhteistyön myötä suomalaisille jalkapallofaneille tulee tarjolle aiempaa monipuolisempia mahdollisuuksia matkustaa joukkueen tukena. Ensimmäinen fanimatka toteutetaan jo Huuhkajien EM-karsintojen avausotteluun Italiaa vastaan Udinessa.

Elämysmatkat järjestää sopimuksen myötä fanimatkan jokaiseen Huuhkajien EM-karsinnan vierasotteluun. Fanimatka Italia-Suomi -otteluun on nyt myynnissä Elämysmatkojen verkkokaupassa [www.elamysmatkat.com]. Matkaohjelmat suunnitellaan Palloliiton kanssa, ja jokaisella matkalla on ottelun lisäksi kiinnostavaa ohjelmaa, kuten vierailu joukkueen harjoituksiin.

- Olemme innoissamme ja ylpeitä että pääsemme suunnittelemaan ja toteuttamaan matkoja suomalaiselle futisyhteisölle yhdessä Palloliiton kanssa. Olemme vuosien ajan kehittäneet osaamistamme urheilumatkustuksessa, jotta pystymme tarjoamaan erinomaisia palveluja sekä faneille että urheilijoille. Elämysmatkojen toimitusjohtaja Jussi Viskari linjaa.

Yhteistyön tavoitteena on jalkapallomaajoukkueen nousevan fanikulttuurin kasvattaminen Palloliiton toiminta-ajatusta "Jalkapalloa jokaiselle" toteuttaen.

- Olemme erittäin iloisia siitä, että pystymme tarjoamaan faneillemme tästä eteenpäin räätälöityjä ja ammattitaidolla tehtyjä matkapaketteja. Fanien matkustaminen etenkin Huuhkajien vierasotteluihin on viime vuosina ollut kasvamaan päin. Uskomme ja toivomme, että Elämysmatkojen avulla pystymme innostamaan yhä enemmän ihmisiä matkaamaan niin Huuhkajien kuin muidenkin maajoukkueiden tueksi vierasotteluihin, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis sanoo.

Yhteistyö Elämysmatkojen ja Palloliiton välillä laajenee lähitulevaisuudessa myös jalkapallo- ja futsalmaajoukkueiden matkustamiseen.

- Urheiluryhmien ja -joukkueiden matkustuksen tarpeet poikkeavat oleellisesti esimerkiksi liikematkustuksesta ja vapaa-ajan matkustuksesta. Meidän urheilumatkoihin erikoistunut tiimimme tarttuu tähän haasteeseen innolla, Elämysmatkojen matkatiimin päällikkö Helena Ryhänen toteaa.

Elämysmatkat on vuonna 1993 perustettu Suomen suurin urheilumatkojen järjestäjä. Elämysmatkat on muun muassa Olympiakomitean, Koripalloliiton, Hiihtoliiton ja Voimisteluliiton pitkäaikainen kumppani. Yritys on erikoistunut urheilu- ja yritysryhmien matkojen ja tapahtumien suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Yritysasiakkaita sekä ulkomaisia asiakkaita yritys palvelee matka- ja tapahtumajärjestäjänä nimellä Elämys Group. Johdon omistuksessa olevan kotimaisen yrityksen 25 hengen henkilökunta työskentelee Helsingin Vallilassa.
www.elamysmatkat.com / www.elamysgroup.com

• Palloliitto