Suomen Cupin finaali 2018

Miesten Suomen Cupin finaali HJK - FC Inter pelataan Telia 5G Areenalla Helsingissä lauantaina 12.5. klo 15.00.

Liput otteluun ennakkoon Ticketmasterista >>

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua)

Ennakkoon* Portilta
Pääkatsomo 28,00/17,50/11,00 € 32,00/20,00/13,00 €
Itäkatsomo 22,50/11,00/6,00 € 25,00/13,00/7,00 €
Päätykatsomot (HJK:n ja FC Interin kannattajille) 11,00/7,00/5,00 € 13,00/8,00/6,00 €
Joukkuelippu** 110/60 €
Kaverilippu*****  70 €
Pelipassilaisten alennus*** (alennus ei koske päätykatsomoita) -3 €

*Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
**Joukkuelippu sisältää neljä aikuisten lippua sekä 16 nuorten ( 110 €) tai 16 lasten (60 €) lippua. Tilaukset 30.4. mennessä tästä linkistä.
***Pelipassialennus koskee vain aikuisten, nuorten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja (ei päätykatsomoihin). Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Ota yhteys hello@palloliitto.fi.
*****Kaverilippu sisältää 4 aikuisten normaalihintaista lippua itäkatsomoon. Saatavilla vain Ticketmasterin palvelupisteistä (käynti tai soitto)

Ohjeita katsojille
Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.