Naisten Suomen Cupin finaali HJK-Åland United

Naisten Suomen Cupin finaali HJK - Åland United pelataan Helsingin Telia 5G Areenalla perjantaina 7.6. klo 18.00.

Liput ennakkoon Ticketmasterista, tästä linkistä >

HUOM! Stadi Cupiin osallistuvat joukkueet saavat kutsun otteluun turnausjärjestäjien kautta. Osallistuville joukkueilla on mahdollisuus päästä otteluun maksutta.

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  lapset 6-17v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua).

Ennakkoon* Portilta
Yksittäiset ilput 10,00 / 5,00 €  13,00 / 8,00 €
Joukkuelippu (6-17v joukkueille, 16 lasta ja 4 aikuista, tilaukset tästä) 50,00 €***
Pelipassialennuslippu 6,00 / 3,00 €**
Kuukausikirjealennuslippu 6,00 / 3,00 € *****

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Koskee vain aikuisten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetään pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Mikäli et ole saanut kuukausikirjettä, ota yhteys hello@palloliitto.fi.
*** Joukkuelippuja voi tilata ennakkoon. Joukkuelippujen myynti päättyy 1 viikko ennen ottelua.
**** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi ja lunastaa heti etusi lipuista? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.