Suomi - Valko-Venäjä

Miesten A-maaottelu Suomi - Valko-Venäjä pelataan Ratinan Stadionilla Tampereella lauantaina 9.6. klo 19.00.

Liput ennakkoon Ticketmasterista >>

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua)

Ennakkoon* Portilta
A-katsomo 22,50/17,50/11,00 € 25,00/20,00/13,00 €
B-katsomo 11,00/7,00/5,00 € 13,00/9,00/6,00 €
Joukkuelippu** 90,00/70,00 €
Pelipassilaisten alennus*** -3 €

*Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
**Joukkuelippu sisältää neljä aikuisten lippua sekä 16 nuorten (90 €) tai 16 lasten (70 €) lippua. Tilaukset 22.5. mennessä tästä linkistä.
***Pelipassialennus koskee vain aikuisten, nuorten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Ota yhteys hello@palloliitto.fi.

Ohjeita katsojille

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.