EURO2020-karsintaottelu Suomi – Kreikka

Huuhkajien EM-karsintojen toinen kotiottelu Suomi-Kreikka pelataan torstaina 5.9. klo 21.45 Ratinan Stadionilla, Tampereella. Tule paikan päälle kokemaan ainutlaatuinen maaottelutunnelma. Tervetuloa kannustamaan Huuhkajat kohti vuoden 2020 jalkapallon EM-kisoja!

Liput otteluun tästä >>

Yksittäislippujen lisäksi myynnissä on myös kaikki kolme ottelua kattava lippupaketti, jolla liput saa lunastettu noin -20 % edullisemmin.

HUOM! K-18 anniskelukatsomot avataan myyntiin, kun viranomaisluvat on saatu vahvistettua.

LIPPUJEN HINNAT

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua).

Ennakkoon* Portilta
A-katsomo 53,50 / 38,00 / 28,00 € 58,50 / 43,00 / 33,00 €
B-katsomo (B2-B7) 43,00 / 31,00 / 22,50 € 48,00 / 36,00 / 27,50 €
B-katsomo (B1 ja B8) 33,00 / 24,00 / 17,50 € 38,00 / 29,00 / 22,50 €
Päätykatsomot (C ja D) 22,50 / 16,50 / 11,00 € 27,50 / 21,50 / 16,00 €
Joukkueliput** - / 244 / 156  €
Pelipassialennus*** n. -5 €
Kuukausikirjealennus**** n. -5 €
3 ottelun lippupaketti n. -20 %

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Joukkuelippuja on tarjolla nuorille ja lapsille. Joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Ostaessasi joukkuelippuja, voit tilata myös lisälippuja. lisälippulaisten paikat tulevat olemaan joukkuelippulaisten vieressä lähtökohtaisesti päätykatsomossa. Joukkuelippuja voit tilata täältä >>
*** Pelipassialennus koskee vain ennakkoon ostettuja lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Tarkistathan, että sinulla on Pelipaikan yhteystiedoissa oikea sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoite on oikea, etsi omasta sähköpostistasi viestejä lähettäjällä hello@palloliitto.fi. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio.
**** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi ja lunastaa heti etusi lipuista? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.

Ohjeita katsojille

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.