Suomi - Islanti 17.6.

Naisten A-maaottelu Suomi - Islanti ma 17.6. klo 18.30, Espoossa. HUOM! Ottelupaikka on muuttunut. Tapiolan sijasta ottelu pelataan Leppävaaran stadionilla.

Liput ennakkoon Ticketmasterista, tästä linkistä >

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät, lapset 6-17v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua)

Ennakkoon* Portilta
Yksittäiset liput 8,00 / 4,00 €  10,00 / 5,00 €
Joukkuelippu (16 lasta ja 4 aikuista, tilaukset tästä) 20,00 €
Pelipassilaiset** ja kuukausikirjealennus*** -1 €

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopullinen lipun kokonaishinta määräytyy Ticketmasterin toimitustavan mukaan.
** Koskee vain aikuisten ja lasten ennakkoon ostettuja normaalihintaisia lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Ota yhteys hello@palloliitto.fi.
*** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.