EURO2020-pääsyliput

EURO 2020 -lopputurnauksen lohkoarvonta suoritettiin lauantaina 30.11. Bukarestissa. Huuhkajat arvottiin lohkoon B, joka pelataan Pietarissa ja Kööpenhaminassa.

Huuhkajien ottelut lohkovaiheessa:
La 13.6. 18.00 (19.00) Tanska - Suomi, Kööpenhamina
Ke 17.6. 16.00 (16.00) Venäjä - Suomi, Pietari
Ma 22.6. 22.00 (22.00) Suomi - Belgia, Pietari
Suomen aika suluissa.

Arvonnan tulos vaikuttaa myös suomalaiskannattajien pääsylippukiintiöön, joka on kaupungeittain seuraava:
Pietari: 8000
Kööpenhamina: 5000

Kaikkiaan suomalaiskannattajille on varattu kolmeen alkulohkon otteluun 21 000 lippua. Näistä lipuista noin 4 800 menee SMJK:lle, 3 000 muille jalkapalloperheen sidosryhmille, ja kaikki loput noin 13 200 lippua arvotaan UEFA:n kannattaja-arvontaan joulukuussa osallistuneiden suomalaisten kesken. Alkuperäisen kiintiön lisäksi suomalaiskannattajat tulevat saamaan UEFA:lta ottelukohtaisesti useita satoja lisälippuja otteluihin paikoille, joista on rajallinen näkyvyys (restricted view) kentälle. UEFA tiedottaa näiden lisälippujen myynnistä myöhemmin.

​Mahdollisissa pudotuspeliotteluissa suomalaiskannattajien kiintiö on 5000 lippua ottelustadionista riippumatta, kuitenkin niin, että mahdollisessa välierässä suomalaiskannattajien kiintiö on 10 500 lippua ja finaalissa 11 000 lippua.

Pääsyliput EM-lopputurnaukseen voi hankkia ainoastaan UEFA:n kautta. Ilmoittautuminen kannattaja-arvontaan on alkanut keskiviikkona 4.12. kello 15.00 Suomen aikaa ja jatkuu tasan kaksi viikkoa keskiviikkoon 18.12. kello 15.00 saakka. Lipunostohalukkuutensa ilmoittaneiden kannattajien kesken arvotaan pääsyliput tammikuussa 2020. Lippuarvontaan pääsee osallistumaan UEFA:n verkkosivuilla.

OSALLISTU KANNATTAJA-ARVONTAAN!

Lisätietoa pääsylippujen hakemiseen liittyen löytyy kattavasti niin ikään UEFA:n verkkosivuilta.

Arvonnassa ovat mukana lohko-otteluiden lisäksi ns. Follow My Team -liput eli pääsylippuja voi hakea myös jatko-otteluihin aina finaaliin saakka Suomen kannattajakiintiössä. Nämä pääsyliput ovat ehdollisia eli ne peruutetaan, mikäli oma joukkue ei kyseisessä tai kyseisissä otteluissa enää ole mukana ja lippujen hinnat palautetaan täysimääräisenä. Jatko-otteluiden osalta lippuja voi arvonnassa hakea yksittäisiin otteluihin tai kaikkiin jatko-otteluihin finaaliin saakka.

Hospitality-paketit OVAT myynnissä

EURO 2020 -lopputurnauksen kannattaja-arvonnan lisäksi paikan katsomossa voi varmistaa myös hospitality-pakettien kautta, jotka ovat lopputurnauksen otteluihin yleisessä myynnissä. Paketit sisältävät erinomaiset paikat katsomossa, ruokailun ottelutapahtuman yhteydessä sekä aikaisemman pääsyn stadionille ottelupäivänä.

Palloliiton virallinen kumppani Elämysmatkat tekee yhteistyötä UEFAn kanssa Suomessa ja auttaa yritys- ja ryhmäasiakkaita valitsemaan ja vahvistamaan räätälöidyt hospitality-paketit sekä järjestää niihin soveltuvat matkajärjestelyt. Yhteydenotot euro2020@elamysmatkat.com. Lisätiedot >>

Kaikki hospitality-tuotteet ovat myynnissä UEFA:n kautta. UEFA kuitenkin tarkistaa kaikki ostot ja vahvistaa hyväksytyt ostot muutaman päivän kuluessa. Nämä hankinnat tulee maksaa välittömästi ja varaus veloitetaan tililtä tarkistuksen ja hyväksynnän jälkeen.

Suomen Palloliitto ei vastaa hospitality-tuotteiden saatavuudesta tai hinnoittelusta. Lisätiedot UEFA:n verkkosivuilta >>

Elämysmatkat järjestää EM-kisamatkat Kööpenhaminaan ja Pietariin kaikkialta Suomesta

Palloliiton virallisen kumppanin Elämysmatkojen kisamatkapakettien ennakkovarausvaihe on käynnissä ja päättyy 15.12 . Elämysmatkojen kautta voi varata matkapaketit suorilla tilauslennoilla, junilla ja busseilla usealta eri lähtöpaikkakunnalta. Matkapakettien hinnat ovat alkaen 495€. Tarkat tiedot matkapakettien sisällöstä, aikatauluista ja hinnoista julkaistaan 16.12. alkavalla viikolla.

Ennakkovarauksen tehneet voivat vahvistaa oman matkansa juuri siihen Huuhkajien otteluun johon lipun on saanut tai perua varauksen 3 pv. UEFAn lippuarvonnan ratkettua. Ennakkovarauspaikkoja on saatavilla rajallinen määrä. Otteluliput voi kuitenkin hankkia siis ainoastaan UEFA:n kautta. Lisätietoja matkoista >>

Pyydämme lopputurnausmatkaa suunnitellessa huomioimaan, että Palloliitto ei myy tai välitä pääsylippuja EM-lopputurnaukseen ja myös sen, että mahdollisesti markkinoilla myytävät matkapaketit, jotka sisältävät myös pääsylipun otteluihin, eivät ole UEFA:n sääntöjen mukaisia.