Hae vapaaehtoiseksi

Suomen Palloliitto järjestää vuoden aikana useita kymmeniä erilaisia tapahtumia, joista isoimmat ovat ilman muuta miesten ja naisten A-maaottelut sekä nuorten turnaukset. Miesten A-maaotteluita lukuun ottamatta järjestämme otteluita ympäri Suomea, kun taas miesten A-maaottelut pelataan Helsingin Olympiastadionin ollessaan remontissa lähinnä Tampereella ja Turussa.

Tapahtumatoiminto hakee vapaaehtoisia työntekijöitä erilaisiin tapahtumiin, erityisesti maaotteluihin.

Tapahtumien onnistuminen vaatii hyvien tyyppien löytämistä mitä erilaisimpiin tehtäviin tapahtumapaikkakunnille ja stadioneille. Järjestelyorganisaatioon haemme mm. vapaaehtoisia joukkueiden yhdyshenkilöitä, media-apulaisia, kuljettajia, katsomo-oppaita sekä PR-henkilöitä VIP-tilaisuuksiin. Useimmista tehtävistä ei makseta erillistä korvausta, mutta ruoka- ja mahdolliset puhelinkulut korvataan. Vapaaehtoisille jaetaan työtodistus sekä toimenkuvasta riippuen mahdollisesti myös työvaatteet.

Jos olet yli 18-vuotias tyttö/nainen tai poika/mies sekä kiinnostunut työskentelemään tapahtumissa, niin täytä alla oleva hakemus. Erityisesti maaottelut tulevat varmasti olemaan sellainen kokemus, jota voit muistella hyvillä mielin vielä pitkään.

Maajoukkueiden otteluohjelmat löydät maajoukkueiden sivuilta ja kaikki tapahtumat tapahtumakalenterista.

Lisätietoja:
Kalle Marttinen, tapahtumapäällikkö