T14(2006)

Tyttöjen T14 Helmaripäivät kaudella 2019-2020 on suunnattu 2006 syntyneille pojille

Läntisen alueen C osa-alue (Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa ja Keski-Pohjanmaa)
Huuhkaja- ja Helmaripäivät on Suomen Palloliiton pelaajakehitystapahtuma, jossa yhdistyvät pelaajatarkkailu ja valmennusosaamisen kehittäminen. Pelaajakehitystapahtumien keskiössä on peli ja sen kehittäminen sekä pelaajien että valmentajien näkökulmasta. Valmentajat tulevat saamaan ennen tapahtumia ennakkotehtäviä pelaamisesta ja itse tapahtumissa ottelut kuvataan ja käydään läpi kouluttajien ohjauksessa. Pelaajilta vaaditaan hyvää valmistautumista tapahtumiin ja keskittymistä paikan päällä.

Pelaajan laadukas arki on iso teema seuraaville vuosille suomalaisessa jalkapallossa. Tämän vuoksi vuoden aikana pidettävissä Huuhkaja-ja Helmaripäivissä käsitellään myös kokonaisvaltaista urheilijaksi kasvamista oikeanlaisen harjoittelun, ravinnon ja levon sekä ajan- ja elämänhallintaan liittyvien asioiden osalta. Huuhkaja- ja Helmaripäivät on osa suomalaisen jalkapalloilijan pelaajapolkua ja antaa työkaluja pelaajien laadukkaaseen arkiharjoitteluun.

Valmentajina toimivat seurajoukkueiden valmentajat ja heitä tutoroi oman seuran valmennuspäälliköt tai vastaavat henkilöt. Tapahtumat järjestetää Palloliiton Lännen alueen organisoinnista vastaava henkilö. Lisätietoa Lännen alueen koulutuspäällikkö Sami Nikkola (sami.nikkola(at)palloliitto.fi / 050-595 6279) ja koulutusasiantuntija Ari Kervinen.

T14 Helmaripäivien ohjelma
Toiminta-aika klo 08.30-16.00 (Tapahtumakohtaiset muutokset mahdollisia!)

Osallistuvat joukkueet tasoille vahvistetaan lokakuun aikana. 4-8 joukkuetta per lohko.
Taso 1
Taso 2

Lohko muutokset mahdollista kauden aikana. Muut yksittäisistä seurajoukkuepelaajista tehdään Helmari UTD joukkue tai sijoitetaan näihin joukkueisiin.

Huuhkajapäivä (lohko) Aika Paikka Kutsu
1.kierros
Taso 1 & Taso 2 1.12.2019 Kuortaneen Urheiluopisto Kutsu
2.kierros
Taso 1 & Taso 2 Vahvistetaan lähiaikoina!   Kutsu
3.kierros
Taso 1 & Taso 2 Vahvistetaan lähiaikoina!   Kutsu

Huom! Ohjelma on alustava. Muutokset ohjelmassa mahdollisia!