Ministadionit

Tapahtumakärryn / ilmatäytteisen kentän vuokraaminen

Local Challenge Club seuroille ilmainen
muuten vuokra 100€ / tapahtuma (firmat 200€)

Kärryn sisältö

– Ilmatäytteinen kenttä varusteineen (puhallinyksikkö / yksiköt, kärryssä on 1 x sähkökela) Järjestäjän on syytä varata lisää sähköjohtoa tarpeen mukaan.
– Tarkkuuslaukauslakana (2x5m maaliin)

Vuokralleottaja sitoutuu seuraavaan
1. Tällä sopimuksella vuokraaja vuokraa liikkuvan Pienpeliperäkärryn ajanjaksolle pp.kk.vv – pp.kk.vv (vuokra-aika määritellään aina tapauskohtaisesti)

2. Vuokrahinta on ILMAINEN poikien U19 kilpailujen Local Challenge Club seuroilta, muilta on sovittu 100 € tai 200 € firmoilta, joka laskutetaan jälkikäteen.

3. Vuokraaja sitoutuu kuljettamaan, kokoamaan, purkamaan ja säilyttämään kenttää ja peräkärryä annettujen ohjeiden ja tämän sopimuksen mukaan. Kenttä tulee palauttaa sovittuna ajankohtana ja asianmukaisessa kunnossa. Vuokraaja vastaa seurauksista, jotka johtuvat kentän huolimattomasta tai ohjeiden vastaisesta käyttämisestä, kuljettamisesta ja säilyttämisestä.

4. Kenttä on säilytettävä lukitussa/valvotussa tilassa ja peräkärryn lukon tulee aina olla lukittuna, kun kärry ei ole liikkeessä.

5. Vuokraajan tulee sopia kentän noutamisesta ja palauttamisesta vuokranantajan kanssa.

Lisätietoja:
Sami Nikkola
sami.nikkola(at)palloliitto.fi, Lasse Keski-Loppi lasse.keski-loppi(at)palloliitto.fi

VARAUSOHJEET

Vapaana olevat päivät näet osoitteesta TÄÄLTÄ >>
Varatun päivän kohdalla lukee ”Ilmatäytteinen kenttä – VARATTU”
HUOM! Kenttää ei lainata/vuokrata henkilölle tai tapahtumaan, jossa jalkapallon mainetta voidaan pilata tapahtuman luonteella.

Halutessasi vuokrata kentän toimi seuraavasti:

• Katso kalenterista onko haluamasi ajankohta vapaana
  • Lähetä varauspyyntö sähköpostilla sami.nikkola(at)palloliitto.fi
  • Varauspyynnön mukana tulee olla tarkat yhteystiedot, sekä ajankohta, jolle kenttä/kärry halutaan vuokrata
  • Varauksesi käsitellään muutaman päivän sisällä ja saat siitä vahvistuksen sähköpostiosoitteeseesi.

Kun vedätte kenttää peräkärryyn, vetäkää se niin päin, että se on kapeimmillaan ja varokaa ettei kenttä repeydy kärryn teräviin takakulmiin!!!