Tulevat tapahtumat

09.00

Perinteinen Ylivieska Cup pelataan 18.-19.5.2019

Tervetuloa Ylivieska Cupiin!

Perinteinen Ylivieska Cup pelataan myös 2019. Toivotamme teidät kaikki tervetulleiksi nauttimaan kanssamme lauantaina 18.5. ja sunnuntaina 19.5. upeasta jalkapalloviikonlopusta, ja toivottavasti myös auringonpaisteesta.

Kuten aiemminkin turnauksemme toteutetaan SPL:n #kannustamua kampanjan hengessä. Järjestämme neljä eri 5v5 sarjaa F- and G-junioreille (tytöille ja pojille). Sarjoissa ei pelata tuloksista, tärkeintä on reilu peli ja hyvä fiilis. Sarjoissa jaetaan pelaajille osallistumismitalit ja FairPlay pelaajalle vihreä kortti. (Lue lisää #kannustamua kampanjasta tästä.)

E-junioreiden 8v8 sarjat tytöille ja pojille pelataan #reilukilpailu sarjoina, joissa tulokset lasketaan ja voittajille jaetaan pokaalit sekä sijoittuneille mitalit.

Entäs onko mitään uutta? Kyllä vain! Kaksi 8v8 sarjaa pelataan uudella tekonurmellaSafarin puistostadionilla. Turnauksen käytössä on siis enemmän kenttiä, enemmän tilaa, enemmän aikaa ja toivottavasti myös enemmän hauskaa kaikille!

Lisätietoa turnauksesta löydät Info-sivulta.

Nähdään toukokuussa!

Ylivieska
(Koko päivä)
Kauhajoki
09.00

Suomen Palloliiton Vasan piiri ry on perustettu 15.1.1924 ja on Palloliiton 11 piiristä toiseksi vanhin. Helsingin piiri perustettiin kuusi päivää aikaisemmin.

Piiri toimii 26 kunnan alueella ja jäseninä on 82 seuraa. Asukkaita piirin alueella on n. 320 000. Pelipassipelaajia piirin seuroissa on n. 8300.

Toiminta-ajatus

Suomen Palloliiton Vaasan piiri ry on Suomen Palloliitto ry:n jäsen, kuuluen sen organisaatioon olemalla yksi sen piirijärjestöistä.

Piirin tehtävänä on alueellaan kehittää, ohjata ja valvoa jalkapallotoimintaa, järjestää lajin kilpailu- ja harrastustoimintaa, toteuttaa koulutusta toiminnan eri osa-alueilla, edesauttaa jäsenseurojensa toimintaa, myötävaikuttaa harrastus- ja kilpailuolosuhteiden kehittämiseen ja toimimalla kaikin tavoin jalkapalloilun harrastuksen ja kiinnostuksen lisäämiseksi.

Missio: Jalkapallo jokaiselle – yli rajojen

’Jalkapalloa jokaiselle – yli rajojen’ perustuu yhdenvertaisuudelle; jokaisella suomalaisella ja myös maahanmuuttajalla on oikeus olla jalkapallotoiminnassa mukana sukupuolesta, kyvyistä, rodusta, uskonnosta tai muusta taustasta riippumatta, omalla tasollaan ja omalla tavallaan.

Visio: Monipuolinen ja osaava jalkapallon edelläkävijä

Vaasan piiri kunniottaa vanhoja perinteitä, mutta haluaa samalla olla myös ennakkoluuloton edelläkävijä ja suunnannäyttäjä suomalaisessa jalkapallossa.

Arvot: Iloisuus, Luotettavuus, Menestys ja Yhteisöllisyys

Perusarvoissa on päädytty siihen, että koko suomalaisella jalkapallolla tulee olla yhteiset arvot.