Tulevat tapahtumat

22.4

Oikkupolvien kevätturnaus

Aika                       22.4.2018 klo 9.30 – 16.00

Paikka                    Kalevan Urheilupuisto (keinonurmi, Metsolantie 3), Kerava

PELIKENTTÄ

Turnaus järjestetään Kalevan urheilupuistossa sijaitsevalla tekonurmella. Tavalliset nappulakengät soveltuvat pelikengiksi hyvin. Pelit pelataan kahdella kentällä, joista kenttä numero 1 sijaitsee turnaustoimiston vieressä ja kenttä numero 2 parkkipaikan puolella.

LOHKOJAOT JA OTTELUOHJELMA

Turnauksen lohkojaot ja kenttien otteluohjelmat lähetetään erikseen. Jokaisella joukkueella/pelaajalla on päivän aikana 5 peliä

PELIAIKA

Kaikki ottelut 1 x 25 minuuttia.

PELISÄÄNNÖT

Peleissä noudatetaan Suomen Palloliiton harrasteen jalkapallosääntöjä seuraavat erityisohjeet huomioiden:

• pelitapa 7 v 7, edestakaiset vaihdot
  • paitsiosääntö ei ole voimassa
  • maalipotku mistä tahansa rangaistusalueelta
  • maalipotku ei saa kantaa ilmassa yli keskiviivan. Rikkomuksen sattuessa peli jatkuu vastustajan epäsuoralla vapaapotkulla keskiviivalta
  • maalivahti ei saa potkaista palloa käsistään, eikä heittää sitä ilmassa yli keskiviivan. Rikkomuksen sattuessa peli jatkuu vastustajan epäsuoralla vapaapotkulla keskiviivalta.
  • vapaapotkuissa muurin on oltava vähintään 5 metrin päässä pallosta
  • rangaistuspotku suoritetaan 7,5 metrin päästä maalista
  • normaali sivurajaheitto

TURNAUSTOIMISTO

Turnaustoimisto sijaitsee Kalevan urheilupuiston jalkapallotekonurmen katsomon vieressä olevan buffetin yhteydessä. Siellä hoidetaan ilmoittautuminen, neuvonta ja tulospalvelu.

ILMOITTAUTUMINEN

Joukkueen edustajan tulee käydä ilmoittautumassa turnaustoimistossa viimeistään 20 minuuttia ennen joukkueensa ensimmäistä ottelua.

TULOSPALVELU

Turnaustoimiston henkilökunta laittaa tulokset mahdollisimman pian pelien päättymisen jälkeen esille ilmoitustaululle, joka sijaitsee toimiston lähellä.

PYSÄKÖINTI

Kalevan urheilupuiston yhteydessä on parkkipaikka, josta on n 100 metrin kävelymatka pelikentille. Autoja ei saa tuoda, eikä pysäköidä jäähallin alueella.

PUKEUTUSMIS- JA MUUT SOSIAALITILAT

Kentän vieressä jäähallin pohjoispäädyssä sijaitsevat pukukopit ja wc-tilat ovat pelaajien käytössä.

KENTTÄALUEELLA HUOMIOITAVAA

Pelialustan rikkoutumisen estämiseksi irtonappulakenkien käyttö on kielletty. Särkyvien esineiden (esim. lasipullot), mopojen, polkupyörien tai muiden ajoneuvojen vienti kentälle on kielletty. Sama koskee myös koiria. Tupakointi kenttäalueella (aidan sisäpuolella) on kielletty. Jäähallin ulkopuolella on astioita tupakannatsoja varten. Purukumin syönti on kiellettyä kenttäalueella, koska purukumi voidaan poistaa kentästä vain leikkaamalla tekonurmesta palanen pois. Ruokien ja juomien kanssa kentälle meno kielletty (ei koske pelaajien juomapulloja). Sukkateipit ja muut irtoroskat on laitettava niille varattuihin roska-astioihin.

ENSIAPU

Pelien yhteydessä mahdollisesti tulevat pienet vammat tulee hoitaa joukkueiden omien huoltajien avulla. Jos vakavampia onnettomuuksia tapahtuu, niin yhteyttä tulee ottaa joko turnaustoimistoon tai Keravan terveyskeskukseen, joka sijaitsee kenttien välittömässä läheisyydessä.

PALKINTOJEN JAKO

Kolme parasta joukkuetta palkitaan tavarapalkinnoin. Palkinnot jaetaan turnaustoimiston läheisyydessä kunkin joukkueen viimeisen pelin jälkeen. Joukkueen tsempparit palkitaan samalla ja tsemppari tulee ilmoittaa turnaustoimistoon ennen joukkueen viimeistä peliä.

TERVETULOA!

Keravan pallo -75 Oikkupolvien puolesta toivotamme teidät kaikki tervetulleiksi järjestämäämme kevätturnaukseen. Etukäteen mieleen tulevat kysymykset voi lähettää sähköpostiin viitsari@luukku.com tai Sarille 040-8271719.

Yhdessä teemme tästä hauskan tapahtuman. Kiitos jo etukäteen osallistumisestanne!

Kerava
09.30
28.4
Espoo
28.4
Vantaa
08.00

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt