Tulevat tapahtumat

25.11

Järvenpään Palloseura järjestää lauantaina 25.11.2017  puulaakiharrasteturnauksen aikuisille. Naisille ja miehille omat sarjat.

Järvenpää
25.11

NJS P06 MINARIT TALVELLA 2017-2018

njs

Pelit pelataan lämpimässä Nurmijärven Sähkö -Areenalla (entinen NJS-halli).

Pelimuotona 8v8, peliaika 1×25 min

Sarjat:

Harraste, 8 joukkuetta

3 peliä / joukkue

Hinta 90 € / minari

Pelit klo 10-13

10.00
26.11

NAPPULA MINARIT 2017-2018

NJS-nappulat järjestää pelitapahtumia Klaukkalassa Nurmijärven Sähkö Areenalla

• Pelitapahtumat ovat 1-päiväisiä tapahtumia, joissa jokainen joukkue pelaa vähintään 3 peliä.
  • Pelit ovat kestoltaan 20 min.
  • Joukkueen koko max. 9 pelaajaa.
  • Pelit pelataan palloliiton säännöillä, 5 V 5.
  • Vihreät kortit jaetaan jokaisen ottelun jälkeen ja joukkueen pelaajat palkitaan diplomeilla.
  • Lisäksi joukkue saa jaettavaksi tsemppari-palkinnon (valmentajat valitsevat omasta joukkueesta).
  • Kustannus: 60€/pelitapahtuma
PELATTAVAT SARJAT:
T11/12 | 6 joukkuetta
P11E    | 6 joukkuetta
P11V    | 6 joukkuetta
P12      | 6 joukkuetta
09.00
1.12 - 3.12

FC Kuusysin T04 joukkue toivottaa kaikki tervetulleiksi 2004 syntyneiden tyttöjen turnaukseen Pajulahteen 01. - 03.12.

6.12

Kaksi vuotta täyttävä mäntsäläläinen jalkapalloseura FC Kapina sekä perinteikäs Myrskylän Säästöpankki juhlistavat Suomen satavuotista taivalta, järjestävät sinivalkoisen P07-itsenäisyyspäiväturnauksen keskiviikkona 6.12. erinomaisissa olosuhteissa Järvenpään Monitoimihallissa!

Järvenpää
(Koko päivä)

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt