Verkostot seuratoimijoille

Seuratoimijoille on luotu verkostoja osaamisen kehittämiseen, verkostoitumiseen ja kokemusten jakamiseen eri kohderyhmille. Tarjolla ovat foorumit puheenjohtajille, valmennus- ja junioripäälliköille, toiminnanjohtajille, joukkueenjohtajavastaaville sekä viestintävastaaville.  Lisäksi Seurojen Ääni -seuraseminaari on vuosittainen kohtaaminen alueen kaikkien seurojen kesken. Tavoitteena on vahvistaa jalkapalloperheen yhtenäisyyttä, kehittää osaamista jakamalla hyviä malleja sekä nostamalla esiin onnistumisia.

Verkostot Etelän alueella 2019

​Aikataulu kesään saakka - muutokset mahdollisia

Puheenjohtajat

•  maanantaina Espoon Tapiolassa 27.5. klo 16-18 + Veikkausliigaottelu FC Honka-FC Lahti (ilmoittautuminen)

Toiminnanjohtajat

• keskiviikkona 13.3. klo 10-12 Helsingin toimistolla Pasilassa (ilmoittautuminen)
  • tiistaina 23.4. klo 16-18 Töölössä + Stadin derby
  • keskiviikkona 13.6. klo 10-12 (jonkun seuran kotipesässä, selviää myöhemmin)
  • keskiviikkona 10.7. klo 13-15 vapaamuotoisesti Helsinki Cupin yhteydessä, Töölö

Valmennus- ja junioripäälliköt

• torstaina 7.3. klo 10-12 grassroots (junioripäälliköt) Helsingin toimistolla Pasilassa (ilmoittautuminen)
  • tiistaina 26.3. klo 12-14.30 pelaajakehitys (valmennuspäälliköt/pelaajakehityspäälliköt) Helsingin toimistolla Pasilassa (ilmoittautuminen)
  • keskiviikkona 8.5. klo 10-13.30 kaikki yhdessä (paikka vielä auki)
  • (kesäkuussa mahdollisesti Huuhkaja- ja Helmaripäivien yhteydessä)
  • torstaina 11.7. klo 20.00 kaikki yhdessä à perinteinen vapaamuotoinen Helsinki Cup -tapaaminen

Joukkueenjohtajavastaavat

Viestintävastaavat

• maanantaina 18.3. viestintäverkosto

Verkosto futisaktiivinaisille

Lisäksi Etelässä toimii myös jalkapallon parissa toimiville naispuolisille luottamushenkilöille ja päätoimisille tarkoitettu verkosto. Verkoston päätavoite naistoimijoiden määrän lisääminen jalkapallotoiminnassa ja -päätöksenteossa. Lisäksi tavoitteena on jakaa kokemuksia, tietoa ja tukea. Verkosto osoittaa toiminnallaan esimerkkiä laajasta ja saumattomasta seurojen välisestä yhteistyöstä jalkapallon hyväksi (Lisätiedot silja.ranta@palloliitto.fi).

Tavoitteita:
Verkostoituminen seurojen välillä