Haluatko järjestäjäksi?

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri järjestää yhteistyössä jäsenseurojensa kanssa Leikkimaailmaikäisten joukkueille Kaikki Pelaa - Karuselleja keväisin ja syksyisin. Tapahtumien organisoinnista vastaa piiri, mutta käytännön järjestelyistä vastaavat paikalliset seurat ja niiden joukkueet.

Karusellijärjestäjät tekevät arvokasta työtä lasten jalkapallon hyväksi osallistumalla tapahtumajärjestelyihin. Järjestelyt tarjoavat myös mahdollisuuden kerätä rahaa seuralla ja joukkueella. Lisäksi ne tarjoavat mainion mahdollisuuden yhteishengen kohottamiseen ja seuran tai joukkueen profiilin nostamiseen. Karuselleihin osallistuu järjestäjien kapasiteetista riippuen 16-48 joukkuetta per tapahtuma.

VASTUUNJAKO
PIIRI

• markkinoi Karuselleja ja vastaanottaa ilmoittautumiset,
  • laskuttaa osallistumismaksut,
  • opastaa seuraa turnausmanuaalin avulla turnauksen järjestelyissä ja valmistautumisessa,
  • tekee otteluohjelmat ja huolehtii niiden julkaisusta,
  • kerää osallistuvien joukkueiden yhteystiedot ja toimittaa ne Karusellin yhdyshenkilölle seuraan,
  • hankkii näkyvyysartikkelit, palkinnot, vihreät kortit ja diplomit, joiden toimittamisesta sovitaan aina erikseen seurajärjestäjän kanssa,
  • kustantaa pelinohjaajat seuran lähettämää laskua vastaan,
  • kustantaa kaksipäiväisissä turnauksissa toisen päivän kenttämaksun laskua vastaan,
  • auttaa tarvittaessa seurajärjestäjää löytämään pelinohjaajia ja uusia joukkueita mahdollisten peruutusten jälkeen.

SEURA/JOUKKUE

• varaa kunnalta kentät (mielellään nurmi tai tekonurmi) ja huolehtii siitä, että osallistujilla on käytössään WC:t, vesipiste ja suoja sateen varalle. Kenttävarauksen tulee olla varattuna otteluita varten vähintään kello 9:00-18:00. Lisäksi kunnan kanssa on varmistettava kentän ja sen ympäristön siisteys ja turvallisuus,
  • huolehtii viranomaisille tehtävistä ilmoituksista ja mahdollisista lupahakemuksista,
  • varmistaa ilmoittautuneiden joukkueiden osallistumisen yhteystiedot saatuaan,
  • tiedottaa osallistuvia joukkueita Karuselliin liittyvistä asioista, esim. ajo-ohjeet, mahdolliset muutokset jne.,
  • huolehtii OHEISTOIMINNASTA Karuselleissa (oheistoimintaa mieluummin liikaa kuin liian vähän - mielikuvitus rajana!),
  • järjestää kanttiinitoiminnan ja pitää siitä saamansa tulot,
  • seura voi myös hyödyntää yhteistyökumppaneitaan tai tehdä käsiohjelman tms.,
  • vastaa turnaustoimiston sekä tulospalvelun toiminnasta ja ylläpitää tulospalvelua,
  • organisoi ja tukee pelinohjaajien toimintaa,
  • järjestää pelipallot otteluihin,
  • suorittaa palkintojen jaon ja diplomien kirjoittamisen,
  • maksaa pelinohjaajapalkkiot ja laskuttaa ne piiriltä.

KIINNOSTUITKO? Käy täyttämässä järjestäjien anomuslomake.