Soveltava toiminta

Jalkapallon erityisryhmiä on useassa seurassa piirimme alueella. Tavoitteemme on lisätä mm. vammaisten ja pitkäaikaissairaiden (ns. erityisryhmiin kuuluvien) lasten ja nuorten mahdollisuuksia osallistua urheiluseuratoimintaan jalkapallon parissa.

Soveltavaa jalkapallotoimintaa järjestävät seurat Uudenmaan piirissä. Ryhmien tyypit vaihtelevat lapsista aikuisiin, alla linkit seurojen omille erityisryhmien sivuille.

Seura Yhteyshenkilö
Espoo Palloseura Fortis (Espoo)  Vesa Lindqvist
FC Honka Erkka (Espoo) Päivi Helander
FC Kuusysi (Lahti) Merja Koivuniemi
I-HK (Vantaa) Harry Seidler
JäPS (Järvenpää) Kaisa NieminenMarjo Hellberg
KJS (Karkkila) Pasi KauppinenTiina Okkonen
KoiPS (Vantaa) Noora Mikola
KOPSE (Vantaa) Jaana Kanervo
LoPa Uniikit (Lohja) Jussi Laakso
NJS (Nurmijärvi) Lasse Keski-Loppi
NuPS (Vihti) Noora Hakkarainen
RiPS (Riihimäki) Eero Hynynen
Tikka Flash (Espoo) Pekka Leisti
VJS (Vantaa) Kaisu Rantanen

Soveltavaa jalkapalloa järjestäville seuroille sekä muille asiasta kiinnostuneille tahoille on järjestetty vuosittain Suomen Palloliiton, Suomen Invalidien Urheiluliiton, Suomen Kehitysvammaisten Liikunta ja Urheilun kanssa koulutus- ja neuvottelupäivä. Vuodesta 2005 alkaen koulutus- ja neuvottelupäivä on järjestetty Kaikki Pelaa -karuselli -tapahtuman yhteydessä. Tapahtuman järjestämisestä on vastannut Suomen Palloliitto yhdessä Uudenmaan piirin ja Koivukylän Palloseuran kanssa.

Lisätietoja soveltavasta jalkapallosta.

Mikäli huomaat että oma seurasi puuttuu listasta tai yhteystiedot ovat muuttuneet, lähetä sähköpostia >>