Turnausinfo ja ilmoittautuminen

Hillittömän hauska aikuisten naisten jalkapallotapahtuma Unelma Cuppi järjestetään 22.9.2018 Myyrmäki Stadionilla Vantaalla >>,  kentällä on kansainvälisen tason tekonurmikenttä. Lisäksi stadionilla on katetut katsomotilat ja runsaasti pukuhuonetilaa osallistujille.

Kerää 6-8 hengen joukkue ja tule nauttimaan aidosta liikunnan ilosta! Turnauspäivänä pääset joukkueesi kanssa pelaamaan useita pelejä muita naisjoukkueita vastaan kannustusjoukkojen edessä. Oman joukkueen lisäksi kannattaa mukana tuoda vahva kannattajajoukko, joka sparraa joukkueenne mahtavaan suoritukseen. Luvassa on tiimihengen nostatusta, hyvää ohjelmaa, makeita palkintoja ja ennen kaikkea pelaamisen iloa. Tapahtuman tärkein päämäärä on hauskanpito! Unelma Cuppi on aikuisten naisten tapahtuma, joten kaikkien pelaajien tulee olla vähintään 18-vuotiaita.

SARJAT

• A-Cupissa pelaavat naiset jotka eivät ole pelanneet jalkapalloa aikaisemmin (aiempia Unelma Cuppi-turnauksia lukuunottamatta).

• B-Cuppi on naisille joilla on aiempaa pelikokemusta piiritason tai KKI-sarjoista. Mukaan mahtuu 48 joukkuetta.

• C-Cuppiin ovat tervetulleita kaikki naiset aikaisemmasta pelitaustasta riippumatta. Jos olet pelannut kilpatasolla Palloliiton sarjoissa, on tämä sinulle oikea sarja.

• D -Cuppiin ovat tervetulleita riittävästi elämänkokemusta omaavat naiset jotka eivät sovi muihin sarjoihin eivätkä halua pelata oman lapsensa ikäisiä vastaan. Ikä on vain numero. Joukkueet jaetaan kolmelle eri tasolle (1 = enemmän pelanneet, 2 = vähemmän pelanneet, 3 = noviisit).

Huom! Arvioi joukkueesi pelaajien taso ja valitse oma sarja huolella. Sarjoja voidaan yhdistää riippuen ilmoitautumisista.

Tapahtumassa palkitaan muun muassa hauskimmat peliasut, paraat tsemppaajat ja parhaat kannatusjoukot! Niin, ja kyllä pelillisistäkin ansioista palkinnon saa:

- A-Cupissa palkitaan kunkin lohkon voittajajoukkue sekä turnauksessa eniten maaleja tehnyt joukkue,
- B- ja C-Cupissa palkitaan sarjan kolme parasta joukkuetta mitalein,
- D -Cupissa palkitaan kunkin tason paras joukkue.

Lisäksi palkitaan päivän paras peliasu, parhaat tsemppaajat, parhaat kannustusjoukot ja valitaan lehdistön unelmajoukkue. Mikäli erikoispalkinnon saanut joukkue ei ole paikalla palkintojenjaossa, otamme joukkueeseen yhteyden jälkikäteen palkintojen toimittamiseksi.

Unelma Cuppi kotisivulta löydät myös apua harjoittelun aloittamiseen. Harjoitteluohjeista löydät erilaisia treeniohjelmia ja tietoa jalkapallosta. Harjoitella siis saa, mutta ei ole pakko!

Unelma Cuppi on Suomen Palloliiton tapahtuma ja sitä järjestää Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri yhteistyössä Vantaan Jalkapalloseuran kanssa. Vantaa kaupunki osallistuu Unelma Cuppiin.

Ilmoittautuminen UNELMA CUPPIIN on käynnissä 15.8. asti. OSALLISTUMISMAKSU on 205 €/joukkue.
Ilmoittautuminen on päättynyt, tiedustele varapaikkoja tästä

Kaikki tapahtumaan liittyvä info tulee sähköpostilla. Mikäli haluat turnausviestejä useampaan sähköpostiosoitteeseen, ilmoita ne ilmoittautumislomakkeen lisätietokentässä. Näin varmistat, että tärkeät viestit tavoittavat varmasti joukkueesi.

Unelma Cupin ilmoittautuminen on sitova, eikä maksua palauteta missään olosuhteissa. Mikäli joukkue peruu ilmoittautumisensa, voidaan se tehdä maksutta 15.8. mennessä.  Ilmoittaumisen jälkeen voit lähettää omaan sähköpostiisi ilmoittautumisvahivstuksen ja linkin maksulomakkeeseesi syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja painamalla Lähetä sähköpostiin -painiketta. Maksamatta jättäminen ei peruuta maksuvelvoitetta.