Turnausinfo ja ilmoittautuminen

Perinteinen Itsenäisyyspäiväturnaus järjestetään 6.12.2018 Myyrmäen jalkapallohallissa  >> (Raappavuorentie 10), alustana on kumirouhetekonurmi. Turnauksessa noudatetaan omia erillismääräyksiä sekä sovellettuja futsalsääntöjä, lue lisää >>

Osallistuminen
Turnaukseen voivat osallistua kaikki SPL:n jäsenseurojen joukkueet sekä aikuisten sarjoissa myös kaveriporukat. Kaveriporukoilla ei tarvitse olla SPL:n pelipassia. Huom! Pelaajia EI ole vakuutettu järjestäjän toimesta! Osallistumismaksu on 150,-. Maksu laskutetaan aina seuran kautta noin 2 viikkoa ennen turnausta. Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään joukkueen arviota omasta tasosta. Taso toimii aputyökaluna lohkojakojen teossa mutta tasoja voidaan yhdistää riippuen ilmoittautumisista.

Seurajoukkueiden ilmoittautuminen tehdään Taso- järjestelmän kautta >>
Aikuisten joukkueet ilmoittautuvat täältä

Joukkueen peruessa osallistumisensa otteluohjelmien julkaisun jälkeen ei osallistumismaksua palauteta. Maksu tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä, muussa tapauksessa joukkueen ilmoittautumista ei hyväksytä.

Ikäluokat
Järjestettävät sarjat ovat aikuisten Universal, miehet, naiset, pojat/tytöt P/T11 (2008), P/T10 (2009) ja P/T9 (2010). Universal -sarjassa kentällä tulee olla samaan aikaan 2 miestä ja kaksi naista, maalivahti ei kuulu kiintiöön.
Huomaa että nuorten ikäluokissa noudatetaan vuoden 2019 ikärajoja!

Edustus- ja pelioikeus
Turnauksessa pelaajalla on pelioikeus yhdessä joukkueessa ikäluokkaa kohden.
- liiton sarjoissa tai piirin ylimmässä sarjassa pelaavat palaajat eivät voi osallistua turnaukseen,
- nais- tai tyttöpelaaja voi osallistua miesten/poikien sarjaan, pelaajan sarjatasolla ei ole rajoitusta,
- miehet/pojat eivät voi osallistua naisten/tyttöjen sarjoihin.

Pelitapa
Jokaiseen sarjaan otetaan 6 joukkuetta. Sajoissa järjestys määräytyy SPL:n sääntöjen mukaisesti; tasapisteissä ratkaisevat joukkueiden keskinäinen/keskinäiset ottelut. Mikäli johonkin sarjaan ei ilmoittaudu täyttää joukkuemäärää, voidaan toisiin ikäluokkiin ottaa lisää joukkueita  ja pelitapaa muuttaa.

Otteluohjelma
Otteluohjelma julkaistaan noin 1 -2 viikkoa ennen turnausta.

Erillismääräykset
Turnauksella on omat erillismääräykset, lue lisää.

Kenttä ja pelaajamäärä
Kentän koko on n. 19*38 metriä, pelialustana tekonurmi. Kentällä 1 + 4 pelaajaa. Pelaajien kokonaismäärää turnauksessa ei ole rajoitettu.

Pelaajaluettelo
Pelaajaluettelo lisätään TASO-järjestelmässä viimeistään turnausta edeltävä arkipäivänä, käyttöohje täältä >>.

Palkinnot
Jokaisen sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan mitalein, 12 kpl/joukkue.

Jury
Kolmen hengen juryyn kuuluu järjestäjän edustaja, yksi erotuomari sekä arvottuna osallistuvien joukkueiden edustaja. Jury kokoontuu tarvittaessa.

Lisätietoja varten lähetä sähköpostia >> tai soita Ulla Kaasinen, 040 507 3211.