Syksy 2018

TAITOKISAKOULUT SYKSY 2018

Uudenmaan piiri järjestää suositut taitokisakoulut syksyllä 2018 Laaksolahden jalkapallohallissa. Suorituspaikat, -pallot ja -välineet ovat samat, kuin piirin taitokilpailuissa marraskuussa.

Mukaan voidaan ottaa vain 75 pelaajaa/päivä, joten varaa paikkasi ajoissa. Mukaan voi ilmoittautua, myös useammalle päivälle.

HUOM! Vain 7-8 pelaajaa / opetusryhmä !

Tapahtuma järjestetään Laaksolahden jalkapallohallissa ! Hinta 35€/päivä.

ILMOITTAUTUMINEN: Auki

Taitokisakoulu MA 15.10.2018 klo 09.00-14.30
Taitokisakoulu TI 16.10.2018 klo 09.00-15.00
Taitokisakoulu KE 17.10.2018 klo 09.00-15.00

HUOM! Taitokisakoulut järjestetään Etelän syyslomaviikon kanssa päällekkäin, jotta poissaoloja koulusta ei tulisi.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja:
Toni Räisänen

_________________________________

Leirien peruutusehdot:
Mikäli leiriosallistuminen perutaan eräpäivän jälkeen ilman pätevää syytä, peritään osallistumismaksusta 50% ja jos peruminen tapahtuu viikkoa ennen tapahtumaa, ei osallistumismaksua enää palauteta. Tämä sen vuoksi, että myös meidän täytyy vahvistaa varauksemme  riittävän ajoissa. Sairas tapauksissa peruutus on maksuton lääkärintodistusta vastaan. Palloliitton Uudenmaan piiri pidättää oikeuden peruuttaa tapahtuman, jos ilmoittautumisia ei tule tarpeeksi. Ilmoitus peruutuksesta tulee tapahtua viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtumaa.