Taitokilpailut

Taitotapahtumat

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri järjestää taitotapahtumia vuosittain syksyllä ja keväällä. Taitokilpailulajeilla on pitkät perinteet Suomen Palloliitossa.
Ennätystulokset>>

Taitokisakoulut järjestetään ennen piirin virallisia taitokilpailuja. Koulussa käydään taitokisalajit läpi perusteellisesti ja harjoitellaan oikeaa suoritustekniikkaa sekä tehdään päivän päätteeksi kokonaissuoritukset.
Syksy 2018>>

Taitokilpailut järjestetään vuosittain loka-marraskuussa. Vuoden 2018 taitokilpailut järjestetään Laaksolahden jalkapallohallissa vuonna 2003-2010 syntyneille tytöille ja pojille. Ajankohta on 1.-4.11.2018. Ilmoittautuminen keskitetysti seurasta 29.10.2018 mennesä.

Valtakunnalliset taitokilpailut järjestetään Imatralla 1.12.2018.

Taitokilpailusäännöt 2018

Taitomerkit ovat junioreille konkreettinen mittari omasta kehittymisestä. Taitokilpailulajeihin on luotu merkkisuoritusluokittelu (pronssi-hopea-kulta). Tyttöjen ja poikien eri ikäluokissa on omat merkkirajansa, jotka löytyvät taitokilpailusäännöistä. Seurat voivat ostaa merkin suorittaneille junioreilleen taitomerkit suoraan osoitteesta https://kauppa.palloliitto.fi/harjoittelu/spl-taitomerkit

Lisätietoja:
Toni Räisänen