Tulevat tapahtumat

Vantaa
(Koko päivä)
28.6 - 30.6

FC Kuusysi ja Suomen Urheiluopisto järjestävät kevätkauden päätteeksi 28.-30.6.2018 turnauksen P15 ja P14 pojille.

(Koko päivä)

Lahti Soccer 28.-30.6.2019

Tytöille ja pojille F7 - C15.

Tervetuloa!

Lahti
09.00

Lahti Soccer 28.-30.6.2019

Järjestyksessään 22. Lahti Soccer pelataan ensi kesänä jälleen viikko juhannuksen jälkeen 28.-30.6. Turnauskenttinä toimivat lähes kaikki Lahden nurmi- ja tekonurmikentät. Pelattavat sarjat - T8-T14 ja P7-P15.

Tervetuloa Lahteen!

LAHTI
09.00

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt