Tulevat tapahtumat

25.5 - 26.5
Hämeenlinnan Jalkapalloseura Ry täyttää pyöreät 20 vuotta vuonna 2019!
Tämän johdosta olemme muuttaneet perinteisen keväällä pelattavan Lähitapiola Cupin sekaturnaukseksi, jotta sekä tytöillä että pojilla olisi yhdenvertainen mahdollisuus ottaa osaa juhlaturnaukseemme.

Turnaus pelataan ikäluokissa F8-D13 (2011-2006 syntyneet) ja jokaisesta ikäluokasta löytyy sekä harraste- että kilpasarjat. Tyttöjoukkue voi halutessaan ilmoittautua joko vuotta nuorempien poikien tai oman ikäisten poikien sarjaan, joukkueen oma taso tiedostaen.

Osallistumismaksut

Ikäluokka Hinta, ilmoittautuminen 28.2.2019 mennessä, Hinta (1.3.2019 jälkeen)
F8 (2011) 140 € (160 €)
F9 (2010) 140 € (160 €)
E10 (2009) 195 € (215 €)
E11 (2008) 195 € (215 €)
D12 (2007) 225 € (245 €)
D13 (2006) 225 € (245 €)

- F-ikäluokissa turnaus on yksipäiväinen. E10- ja vanhemmissa ikäluokissa turnaus on kaksipäiväinen.
- F8-ikäluokan pelit pelataan sunnuntaina 26.5.2019
- F9-ikäluokan pelit pelataan lauantaina 25.5.2019

Ilmoittaudu mukaan: http://kevatturnaus.hjs.fi
Hämeenlinna
30.5
2.6
Siuntio
7.6 - 9.6

FC Kuusysi ja Suomen Urheiluopisto järjestävät laadukkaan turnauksen P12 pojille (2007 syntyneet) Vierumäellä.

8.6 - 9.6
Lohja
(Koko päivä)

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt