Tulevat tapahtumat

klo 9-17

EBK Tikru Cup

joukkue, joka järjestää, on EBK T08 Tiikerit

turnauksen kohderyhmä on Tytöt 2008-2010 syntyneet (F8, F9 ja E10)

E10: yhteensä 5-6 ottelua, enintään 3 ottelua/joukkue/päivä

F8 & F9: 3 ottelua

peliaika on 25 min / peli

pelitapa on E10: 8v8, F9 & F8: 5v5

tasoryhmät turnauksessa ovat E10: Kilpa- ja haastesarjat, F9 & F8: Enemmän ja vähemmän pelanneet

E10 tytöt pelaa turnauksen kaksipäiväisenä (la-su). F9 ja F8 tytöt pelaa turnauksen yksipäiväisenä, F9 sarjat lauantaina ja F8 sarjat sunnuntaina.

joukkueita otetaan mukaan: E10 Kilpa (8 joukkuetta), E10 Haaste (8 joukkuetta), F9 EP (4 joukkuetta), F9 VP (4 joukkuetta), F8 EP (4 joukkuetta), F8 VP (4 joukkuetta)

Keski-Espoon tekonurmi 1

Turnausvastaava: Ulla Mäki-Kahma p. 050-4839759 email. ulla.makikahma@gmail.com

Espoo
Kirkkonummi
Vantaa
Espoo
22.4
Kauniainen
(Koko päivä)

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt