Futisvalmentajan startti

VALMENTAJAKOULUTUS UUDISTUU

Valmennusosaaminen ja sen vaikuttavuuden vahvistaminen on keskeinen keino pelaajan laadukkaan arjen luomisessa. Tavoitteena on, että jokaisella lapsella ja nuorella on osaava ja koulutettu valmentaja. Tämän tavoitteen myötä Suomen Palloliitto uudistaa valmentajakoulutuksensa rakennetta, sisältöjä, koulutustapoja ja menetelmiä. Uudistus on Palloliiton historian suurin ja tulee entisestään vahvistamaan valmentajien osaamista käytännön kenttätyössä.

Lue lisää koulutusuudistuksesta täältä>>.

Koulutukse kuvaus
Futisvalmentajan starttikoulutus

SPL Tampereen alueen seuroista seuraaviin on koulutettu kouluttajat. Näissä seuroissa koulutus käynnistää kesän/syksyn aikana. TPV, HJS, YIlves, Ilves, EPTK-yhteisö.

Kalenteri

Ilves: koulutus päättynyt
HJS: 30.8., 6.9., 13.9., 20.9., 25.9., 4.10.
TKT: 4.11., 18.11., 2.12., 16.12.
TPV:
YIlves:
EPTK-yhteisö:

Järjestävä seura voi laskuttaa muiden seurojen osallistujia. Summa riippuu siitä, onko omalla seuralla tutor vai ei. Koulutamme tarvittaessa myös tutoreita seuroihin vielä syksyllä.

Kouluttajakoulutus

Järjestämme kouluttajakoulutuksen Eerikkilän urheiluopistolla 29.-30.9. Koulutus on maksuton.

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti E- ja D -kursseja kouluttaneille. Ilmoita kiinnostuksestasi 31.8. mennessä mikko.tulonen(at)palloliitto.fi.

Jos et ole kouluttanut aiemmin kursseillamme, niin lähetä vapaamuotoinen hakemus 31.8. mennessä mikko.tulonen(at)palloliitto.fi. Kirjaa hakemukseen mahdollinen sinua esittävä seura, valmentajakokemus, valmennuskoulutukset ja muut soveltuvat koulutukset sekä mahdollinen muu kouluttajakokemus.

Koulutusvaatimuksena on suoritettu D-valmentajakurssi.

Paikkoja on rajatusti, tarvittaessa osallistujat valitaan periaatteella yksi per seura ja aiemmin kouluttaneet edellä.