Konfliktien ratkaisu ja ennaltaehkäisy -koulutus 4.-5.5.2018, Turku

Jokaisessa jalkapalloseurassa syntyy tasaisin väliajoin ristiriitatilanteita, kun toimintamallit, tavoitteet tai omat motiivit eivät kohtaa seuran/joukkueen toiminnan kanssa. Ristiriitatilanteista saattaa pahimmallaan muodostua konflikteja ihmisten välille ja niiden purkaminen on erittäin haastavaa ja vie aikaa muulta seuratyöltä. Näitä tilanteita voidaan kuitenkin ratkaista ja jopa ennaltaehkäistä sovittelun ja paremman vuorovaikutuksen keinoin. Kaipaatko sinä tai seurasi apua, tukea tai työkaluja konfliktien ratkaisuun tai ennaltaehkäisyyn?

SPL Länsi-Suomen piiri järjestää koulutuksen, jossa työyhteisösovittelija Jonna Linnanahde opettaa kohtaamaan tilanteita ja ihmisiä restoratiivisen sovittelun keinoin. Koulutuksen avulla opitaan tunnistamaan tilanteita ja tarjotaan ratkaisumalleja, joilla voidaan purkaa pahimmatkin ristiriitatilanteet onnistuneesti.

Koulutukseen ei ole mitään pohjavaatimuksia ja se soveltuu kaikille, jotka joutuvat ratkaisemaan konfliktitilanteita seuroissa. Seurojen puheenjohtajat, toiminnanjohtajat, valmennuksesta vastaavat, joukkueenjohtajat ja lukuisat muut toimijat ovat joutuneet kohtaamaan tällaisia tilanteita. Jos haluat kehittää itseäsi ja oppia vuorovaikutustaitoja, niin koulutus sopii juuri sinulle.

Koulutuksena teemoina ovat mm. kohtaamisen ja kuulluksi tulemisen tärkeys, tarpeiden ja motiivien merkitys sovittelun lähtökohtana, sovittelun pelisäännöt ja prosessi sekä oman itsensä valmennus sovittelijaksi.

Koulutus järjestetään 4.-5.5.2018 Lounais-Suomen Liikunnan ja Urheilun kokoustilassa (Yliopistonkatu 31, 5.kerros, Turku)

Perjantai klo 17.00-21.00 ja lauantai 9.30-16.00.

Hinta 130 euroa (sisältää koulutuksen, materiaalit, kahvitukset ja lounaan lauantaina)

Ilmoittautuminen koulutukseen tapahtuu alla olevan linkin kautta. Koulutukseen voimme ottaa vain 16 osallistujaa, jotta jokainen osallistuja tulee kuulluksi ja saa riittävästi aikaa. Koulutukseen voi osallistua 1-2 henkilöä/seura.
Sitovat (sitoudut myös olemaan koko koulutuksen mukana) ilmoittautumiset 26.4.2018 mennessä.

Ilmoittaudu koulutukseen

Lisätiedot: