Pojat D13 (-06)

D13 pojat SPL Huuhkajapäivät (1.1.2006 ja jälk. synt.)

Huuhkaja- ja Helmaripäivät on Suomen Palloliiton uusi pelaajakehitystapahtuma, jossa yhdistyvät pelaajatarkkailu ja valmennusosaamisen kehittäminen. Pelaajakehitystapahtumien keskiössä on peli ja sen kehittäminen sekä pelaajien että valmentajien näkökulmasta. Valmentajat tulevat saamaan ennen tapahtumia ennakkotehtäviä pelaamisesta ja itse tapahtumissa ottelut kuvataan ja käydään läpi kouluttajien ohjauksessa. Pelaajilta vaaditaan hyvää valmistautumista tapahtumiin ja keskittymistä paikan päällä.

Pelaajan laadukas arki on iso teema seuraaville vuosille suomalaisessa jalkapallossa. Tämän vuoksi vuoden aikana pidettävissä Huuhkaja-ja Helmaripäivissä käsitellään myös kokonaisvaltaista urheilijaksi kasvamista oikeanlaisen harjoittelun, ravinnon ja levon sekä ajan- ja elämänhallintaan liittyvien asioiden osalta. Huuhkaja- ja Helmaripäivät on osa suomalaisen jalkapalloilijan pelaajapolkua ja antaa työkaluja pelaajien laadukkaaseen arkiharjoitteluun.

Valmentajina toimivat seurajoukkueiden valmentajat ja valmennuspäälliköt. Tapahtumat järjestetää Palloliiton Länsi-Suomen piiri ja organisoinnista vastaa Länsi-Suomen piirin valmennuskoulutuspäällikkö Ari Kervinen, ari.kervinen(a)palloliitto.fi , 0442837584.

D13 (-06): 8 v 8

Aikataulut:
8.1.19 ti    Javenture ja Impivaara, Turku 1. Taso: TPS, FC Inter, FC Jazz, P-Iirot YJ
9.1.19 ke  Karhuhalli, Pori 3. Taso: SoVo, Jazz 2/TOVE, FC Inter 2 ja Huuhkaja UTD
10.1.19 to Impivaara, Turku 2. Taso: TPS 2, Salpa/FC Halikko YJ, FC Rauma, KaaPo ja IFK Mariehamn
5.2.19 Karhuhalli, Pori 3. Taso: SoVo, FC Jazz2/TOVE, FC Inter 2 ja Huuhkaja UTD
7.2.19 to Impivaara, Turku 2. Taso: TPS 2, Salpa/FC Halikko YJ, FC Rauma, KaaPo ja IFK Mariehamn
27.3.19 ke Karhuhalli, Pori 1. Taso: TPS, FC Inter, FC Jazz, P-Iirot YJ sekä 3. Taso: SoVo, Jazz 2/TOVE, FC Inter 2 ja Hu UTD
28.3.19 to Impivaara, Turku 2. Taso: TPS 2, Salpa/FC Halikko YJ, FC Rauma, KaaPo ja IFK Mariehamn
25.4.19 to Kupittaa, Turku 1. Taso: TPS, FC Inter, FC Jazz ja P-Iirot YJ 2. Taso: TPS 2, Salpa/FC Halikko YJ, FC Rauma, KaaPoja  IFK Mariehamn 3. Taso: SoVo, FC Jazz 2/TOVE, FC Inter 2 ja Huuhkaja UTD

ILMOITTAUTUMISET

Joukkueet ilmoittavat pelaajansa Teemu Eskolalle sähköpostitse teemu.eskola(at)palloliitto.fi lomakeella tästä

Yksittäiset pelaajat ilmoitetaan lomakkeella tästä. Seurojen parhaat pelaajat, jotka eivät tule joukkueena Huuhkajapäivään.