Pojat D12 (-07)

D12 POJAT SPL HUUHKAJAPÄIVÄT (1.1.2007 JA JÄLK. SYNT.)

Huuhkaja- ja Helmaripäivät on Suomen Palloliiton uusi pelaajakehitystapahtuma, jossa yhdistyvät pelaajatarkkailu ja valmennusosaamisen kehittäminen. Pelaajakehitystapahtumien keskiössä on peli ja sen kehittäminen sekä pelaajien että valmentajien näkökulmasta. Valmentajat tulevat saamaan ennen tapahtumia ennakkotehtäviä pelaamisesta ja itse tapahtumissa ottelut kuvataan ja käydään läpi kouluttajien ohjauksessa. Pelaajilta vaaditaan hyvää valmistautumista tapahtumiin ja keskittymistä paikan päällä.

Pelaajan laadukas arki on iso teema seuraaville vuosille suomalaisessa jalkapallossa. Tämän vuoksi vuoden aikana pidettävissä Huuhkaja-ja Helmaripäivissä käsitellään myös kokonaisvaltaista urheilijaksi kasvamista oikeanlaisen harjoittelun, ravinnon ja levon sekä ajan- ja elämänhallintaan liittyvien asioiden osalta. Huuhkaja- ja Helmaripäivät on osa suomalaisen jalkapalloilijan pelaajapolkua ja antaa työkaluja pelaajien laadukkaaseen arkiharjoitteluun.

Valmentajina toimivat seurajoukkueiden valmentajat ja valmennuspäälliköt. Tapahtumat järjestetää Palloliiton Länsi-Suomen piiri ja organisoinnista vastaa Länsi-Suomen piirin valmennuskoulutuspäällikkö Ari Kervinen, ari.kervinen(a)palloliitto.fi , 0442837584.

D12 (-07): 8 v 8

Aikataulut:
5.12.18 ke Karhuhalli, Pori Satakunta: FC Jazz, P-Iirot, Karhu-Futis, MuSa, EuPa, FC Rauma ja Huuhkaja UTD
12.12.18 ke Javenture, Turku Turku 1. Taso: FC Inter, TPS, TuNL ja KaaPo
20.12.18 to Impivaara, Turku Turku 2. Taso: ÅIFK, MaPS, SalPa, FC Halikko, PiF ja Huuhkaja UTD
29.1.19 ti Javenture, Turku Turku 2. Taso: ÅIFK, MaPS, SalPa, FC Halikko, PiF ja Huuhkaja UTD
31.1.19 to     Impivaara, Turku Turku 1. Taso: FC Inter, TPS, TuNL ja KaaPo
1.2.19 pe Talviharjoitteluhalli, Rauma Satakunta: FC Jazz, P-Iirot, Karhu-Futis, MuSa, EuPa, FC Rauma ja Huuhkaja UTD
20.3.19 ke  Karhuhalli, Pori Turku 1. Taso: FC Inter, TPS, TuNL ja KaaPo Satakunta: FC Jazz, P-Iirot, Karhu-Futis, MuSa, EuPa, FC Rauma ja Huuhkaja UTD
21.3.19 Impivaara, Turku Turku 2. Taso: ÅIFK, MaPS, SalPa, FC Halikko, PiF ja Huuhkaja UTD
17.4.19 ke Kupittaa, Turku Turku 1. Taso: FC Inter, TPS, TuNL ja KaaPo Turku 2.taso: ÅIFK, MaPS, SalPa, FC Halikko, PiF ja Huuhkaja UTD Satakunta: FC Jazz, P-Iirot, Karhu-Futis, MuSa, EuPa, FC Rauma ja Huuhkaja UTD

ILMOITTAUTUMISET

Joukkueet ilmoittavat pelaajansa Ari Kerviselle sähköpostitse ari.kervinen(at)palloliitto.fi lomakeella tästä

Yksittäiset pelaajat ilmoitetaan lomakkeella tästä. Seurojen parhaat pelaajat, jotka eivät tule joukkueena Huuhkajapäivään.