Seurojen pikku-uutisia

Pallopiiri-lehden "Seurauutisia" -palstalle keräämme pikku-uutisia, joita pyydämme seuroilta. Ajatus on lyhyesti kertoa uutinen, mukava tapahtuma, leirin tai turnauksen ”raportointia” jne. ja linkittää siitä seuranne sivuille tai facebookiin, josta lehden lukija saa lukea enemmän. Vain mielikuvitus on rajana sille, mitä haluatte tuoda esille. Jutun juoni on kuitenkin siinä, että muutenkin omille sivuillenne ja facebookiin tehdyt juttunne saisivat näin lisää lukijoita. Jokaiseen uutiseen ja pikkujuttuun lisätään siis loppuun linkki seuranne sivuille tai facebookiin, jossa asiasta on enemmän.

Juttu Seurauutisia -palstalla voisi olla vaikkapa tyyliin:
”Etukylän Palloseuran seurapäivänä elokuun ensimmäisenä viikonloppuna pelattiin huikeat 10 seuran eri ikäluokkien ottelua ja ehtipä paikalle myös seuran liigakasvatti Leksa Liigapelaaja. Leksa otti mittaa perinteisessä ruuturankkarikisassa seuran junnuista. Tällä kerralla voitto meni junnuille. Lue lisää hienosta tapahtumasta osoitteesta www.etukylanps.com.”

Myös kuvia tapahtumista voimme rajatusti ko. sivulla julkaista eli laitattehan kuvia mukaan.

Käyttäkää tilaisuus hyväksenne ja kertokaa meille kivoja juttuja, menestystarinoita ja kaikkea muuta mukavaa seuranne ”kuvioista.”

6.4.2018 ilmestyvään lehteen tarvitsemme juttunne viimeistään ma 26.3.2018 klo 12.00. Seurajutut voitte toimittaa osoitteella: jouni.koivuniemi(a)palloliitto.fi

Lehti pidättää itsellään oikeuden valita Seurauutisia-palstalla julkaistavat jutut.