Pallopiiri-lehti

Pallopiiri-lehti on Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piirin tiedotuslehti, joka on ilmestynyt neljä (4) kertaa vuodessa vuoden 2018 loppuun asti.

Vuonna 2019 lehti ilmestyy vielä kaksi kertaa, keväällä ja syksyllä, mutta osana Seurojen Palloliitto -organisaatiouudistusta ja piirin itsenäisen toiminnan vuoden 2019 päätteeksi päättyessä, on myös Pallopiiri-lehti tulossa pikku hiljaa tiensä päähän. Vuoden 2019 jälkeen Pallopiiri-lehti jää historiaan.

Pallopiiri-lehti käsittelee jalkapalloilua monipuolisesti, junioreista kansainväliseen jalkapallotoimintaan asti. Jokaisessa numerossa esitellään pelaajia ja seuroja sekä taustavaikuttajia valmentajista huoltajiin ja seurajohtajista erotuomareihin. Lisäksi lehdestä löytyvät tuoreimmat jalkapallouutiset sekä tietoa erilaisista tapahtumista.

Pallopiiri-lehti lähetetään postissa kotiin jokaiselle SPL:n Länsi-Suomen piirin pelipassipelaajalle ja -erotuomarille, joukkueiden ja seurojen toimihenkilöille ja piirin eri sidosryhmille. Lisäksi lehteä jaetaan mm. Liigaotteluissa ja muissa tapahtumissa. Lehden painos on 20 000 kpl.

Ilmestymis- ja aineistoaikataulu 2019:

Nro Aineistopvm. Lehti ilmestyy
1 maaliskuu (alustava) maalis-huhtikuu (alustava)
2 lokakuu (alustava) loka-marraskuu (alustava)

Tekniset tiedot:

Lehden koko: Tabloid 280 x 400