SPL K-S:n piirin taitokilpailut 2018

Suomen Palloliiton Keski-Suomen piirin taitokilpailut järjestetään su 11.11.2018 Jyväskylän Hipposhallissa

Kaikille avoin harjoittelumahdollisuus Hipposhallissa la 10.11.2018 klo 18.00-20.00.
Harjoittelu omatoimisuus periaatteella.

Seurojen tulee ilmoittaa osallistujat ikäluokittain (=sitovat ilmoittautumiset) to 1.11.2018 mennessä sähköisesti netin kautta, ohjeet lähetetty seuroille.
HUOM. Paikanpäällä ei voi ilmoittautua kisoihin.

Osallistumismaksu on 10€ / pelaaja, joka laskutetaan seuroilta jälkikäteen.
Osallistumisen peruminen; seurojen tulee perua kilpailijan osallistuminen to 8.11.18 mennessä netin kautta. Tämän jälkeen tulleet peruutukset/poisjäännit laskutetaan ilmoittautumisten mukaan.

OSALLISTUMISOIKEUS
tytöt; 6 pelaajaa/joukkue + taitomerkin seurojen harjoitustaitokilpailuisssa/-tapahtumissa (v. 2018) saavuttaneet
pojat; 4 pelaajaa/joukkue + taitomerkin seurojen harjoitustaitokilpailuissa/-tapahtumissa (v. 2018) saavuttaneet

Kilpailijalla tulee olla ilmoittautuessa voimassa oleva pelipassi ja edustusoikeus siinä seurassa, joka hänet ilmoittaa kisaan. Valtakunnallisissa taitokisoissa kilpailija edustaa samaa seuraa ja piiriä, jota hän on edustanut piirin kisoissa. Pelaaja ei saa osallistua useampaan kuin yhteen ikäluokkaan, vaikka pelaisikin kahdessa ikäluokassa. Mikäli pelaaja osallistuu syntymävuottaan vanhempaan ikäluokkaan palkinnot, taitomerkit ja mahdollinen osallistumioikeus valtakunnalliseen kilpailuun menee ko. sarjan eikä kilpailijan iän mukaan.

Lisäksi seurojen tulee ilmoittaa to 1.11.2018 mennessä 1 toimitsija/osallistuva joukkue (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero sekä onko paikalla koko päivän vai tyttöjen/poikien kisojen ajan), näin saamme vietyä kisat läpi aikataulun mukaisesti. Ilmoitukset timo.hamalainen@palloliitto.fi
Huom! Taitokilpailuihin osallistumisen ehtona on, että seura on ilmoittanut toimitsijat ohjeiden mukaisesti.

Tyttöjen kisojen toimitsijat paikalle kello 07.45 rakentamaan suorituspaikkoja, päivä loppuu n. klo 12.30.
Poikien kisojen toimitsijat paikalle kello 12.00, kisat loppuvat n. klo 17.00 jonka jälkeen suorituspaikkojen purkaminen. Päivä ohi n. klo 18.00.
Toimitsijoille lähetetään tarkemmat ohjeet (suorituspaikka ja sen lajin säännöt) sähköpostitse kisoja edeltävällä viikolla.

ALUSTAVAT AIKATAULUT

Sunnuntai 11.11. klo 15.00 alkaen: Ikäluokat C14, C15
C14 klo 14.40
C15 klo 14.50

Palkitseminen ja tulosten julkistaminen K-S:n piirin taitokilpailuissa 2018:
1. Jalkapallon Leikkimaailma (11v ja sitä nuoremmat tytöt ja pojat)
jokainen osallistuja huomioidaan osallistujamitalilla
jokainen osallistuja saa taitomerkin em. merkkisuoritusluokittelun mukaisesti.
Piirin tai seuran toimesta, sovitaan seurojen kanssa.
Kolmelle parhaan tuloksen suorittaneelle jaetaan kulta-, hopea- ja pronssimitalit piirin palkitsemistilaisuudessa.
Tulokset julkaistaan kuuden ensimmäisen osalta tulosjärjestyksessä (1-6), jonka jälkeen loput julkaistaan aakkosjärjestyksessä.

2. Jalkapallon Kaverimaailma (12-15 –vuotiaat tytöt ja pojat)
kolme parasta palkitaan (kulta – hopea - pronssi) piirin palkitsemistilaisuudessa
jokainen osallistuja saa taitomerkin em. merkkisuoritusluokittelun mukaisesti.
Piirin tai seuran toimesta, sovitaan seurojen kanssa.
Tulokset julkaistaan tulosjärjestyksessä. Tuloksen perässä käytetään taitomerkkisuoritusta osoittavaa kirjainta K = kulta, H = hopea tai P = pronssi.

VALTAKUNNALLISET TAITOKILPAILUT JÄRJESTETÄÄN IMATRALLA 1.12.2018.
Jokaisessa ikäluokassa (ei F8 ja F9) parhaan tuloksen saavuttanut pääsee piirin kustannuksella valtakunnallisiin taitokilpailuihin.
Myös jokaisella (ei F8 ja F9) piirin taitokilpailuissa kultaisen taitomerkin saavuttaneella on osallistumisoikeus valtakunnallisiin taitokilpailuihin omalla kustannuksella.

Timo Hämäläinen
nuorisopäällikkö