SPL K-S:n piirin taitokilpailut 2018

Suomen Palloliiton Keski-Suomen piirin taitokilpailut järjestetään su 11.11.2018 Jyväskylän Hipposhallissa

Kaikille avoin harjoittelumahdollisuus Hipposhallissa la 10.11.2018 klo 18.00-20.00.
Harjoittelu omatoimisuus periaatteella.

Seurojen tulee ilmoittaa osallistujat ikäluokittain (=sitovat ilmoittautumiset) to 1.11.2018 mennessä sähköisesti netin kautta, ohjeet lähetetty seuroille.
HUOM. Paikanpäällä ei voi ilmoittautua kisoihin.

Osallistumismaksu on 10€ / pelaaja, joka laskutetaan seuroilta jälkikäteen.
Osallistumisen peruminen; seurojen tulee perua kilpailijan osallistuminen to 8.11.18 mennessä netin kautta. Tämän jälkeen tulleet peruutukset/poisjäännit laskutetaan ilmoittautumisten mukaan.

OSALLISTUMISOIKEUS
tytöt; 6 pelaajaa/joukkue + taitomerkin seurojen harjoitustaitokilpailuisssa/-tapahtumissa (v. 2018) saavuttaneet
pojat; 4 pelaajaa/joukkue + taitomerkin seurojen harjoitustaitokilpailuissa/-tapahtumissa (v. 2018) saavuttaneet
Kilpailijalla tulee olla ilmoittautuessa voimassa oleva pelipassi ja edustusoikeus siinä seurassa, joka hänet ilmoittaa kisaan. Valtakunnallisissa taitokisoissa kilpailija edustaa samaa seuraa ja piiriä, jota hän on edustanut piirin kisoissa. Pelaaja ei saa osallistua useampaan kuin yhteen ikäluokkaan, vaikka pelaisikin kahdessa ikäluokassa. Mikäli pelaaja osallistuu syntymävuottaan vanhempaan ikäluokkaan palkinnot, taitomerkit ja mahdollinen osallistumisoikeus valtakunnalliseen kilpailuun menee ko. sarjan eikä kilpailijan iän mukaan.

Lisäksi seurojen tulee ilmoittaa to 1.11.2018 mennessä 1 toimitsija/osallistuva joukkue (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero sekä onko paikalla koko päivän vai tyttöjen/poikien kisojen ajan), näin saamme vietyä kisat läpi aikataulun mukaisesti. Ilmoitukset timo.hamalainen@palloliitto.fi
Huom! Taitokilpailuihin osallistumisen ehtona on, että seura on ilmoittanut toimitsijat ohjeiden mukaisesti.

Kisojen toimitsijat paikalle kello 09.00 rakentamaan suorituspaikkoja.
Kilpailut klo 10.00 -> loppuu n. klo 13.30, jonka jälkeen suorituspaikkojen purkaminen. Päivä on ohi viimeistään klo 14.30 (toivottavasti).

AIKATAULU TYTÖT JA POJAT
Sunnuntai 11.11. klo 10.15 alkaen: Ikäluokat F8, F9, E10, E11

F8 klo 10.00
F9 klo 10.15
E10 klo 10.30
E11 klo 10.45

Sunnuntai 11.11. klo 11.30 alkaen: Ikäluokat D12, D13
D12 klo 11.10
D13 klo 11.20

Sunnuntai 11.11. klo 12.00 alkaen: Ikäluokat C14, C15
C14 klo 11.35
C15 klo 11.40

Palkitseminen ja tulosten julkistaminen K-S:n piirin taitokilpailuissa 2018:
1. Jalkapallon Leikkimaailma (11v ja sitä nuoremmat tytöt ja pojat)
jokainen osallistuja huomioidaan osallistujamitalilla
jokainen osallistuja saa taitomerkin em. merkkisuoritusluokittelun mukaisesti.
Piirin tai seuran toimesta, sovitaan seurojen kanssa.
Kolmelle parhaan tuloksen suorittaneelle jaetaan kulta-, hopea- ja pronssimitalit piirin palkitsemistilaisuudessa.
Tulokset julkaistaan kuuden ensimmäisen osalta tulosjärjestyksessä (1-6), jonka jälkeen loput julkaistaan aakkosjärjestyksessä.

2. Jalkapallon Kaverimaailma (12-15 –vuotiaat tytöt ja pojat)
kolme parasta palkitaan (kulta – hopea - pronssi) piirin palkitsemistilaisuudessa
jokainen osallistuja saa taitomerkin em. merkkisuoritusluokittelun mukaisesti.
Piirin tai seuran toimesta, sovitaan seurojen kanssa.
Tulokset julkaistaan tulosjärjestyksessä. Tuloksen perässä käytetään taitomerkkisuoritusta osoittavaa kirjainta K = kulta, H = hopea tai P = pronssi.

VALTAKUNNALLISET TAITOKILPAILUT JÄRJESTETÄÄN IMATRALLA 1.12.2018.
Jokaisessa ikäluokassa (ei F8 ja F9) parhaan tuloksen saavuttanut pääsee piirin kustannuksella valtakunnallisiin taitokilpailuihin.
Myös jokaisella (ei F8 ja F9) piirin taitokilpailuissa kultaisen taitomerkin saavuttaneella on osallistumisoikeus valtakunnallisiin taitokilpailuihin omalla kustannuksella.

Timo Hämäläinen
nuorisopäällikkö