Ilmoittautuminen Saimaa Turnauksen erotuomariksi

Tällä lomakkeella ilmoittaudutaan sitovasti Lappeenrannassa ja Imatralla pelattavan 43. Saimaa Turnauksen erotuomaritehtäviin.

Turnauksen ensimmäisessä osassa 29.-30.9. pelaavat P8 - P11-pojat sekä T13- ja T11-tytöt ja siihen ilmoittautuvat vain Lappeenrannan ja Imatran alueen erotuomarit.

Turnauksen toisessa viikonlopussa 6.-7.10. pelaavat P12 - P15-pojat ja siihen ilmoittautuvat kaikki erotuomarit (myös Kaakkois-Suomen piirin ulkopuolelta tulevat)

Toivomme saavamme tuomaritehtäviin ensimmäiseen osaan n. 10 erotuomaria ja toiseen osaan yhteensä n. 30 tuomaria, jolloin kenellekään ei tulisi liikaa "urakointia".

Piiri tarjoaa turnauksen erotuomaritehtävistä TASOn kautta laskutettavat et-palkkiot, jotka ovat
- 11v11 - otteluissa 16 euroa / tehtävä
- 8v8 - otteluissa 13 euroa / tehtävä
- 5v5 -otetluissa (seurojen) Pelin ohjaajan palkkio on 10 e / tehtävä

Lisäksi piiri korvaa todelliset matkakulut (ulkopaikkakuntalaisilla kimppakyydit) sekä tarjoaa kaikille yhden aterian per vihellyspäivä ja majoituksen (2 hh) ulkopaikkakuntalaiselle erotuomarille, joka viheltää viikonlopun molempina päivinä.

Palkkiot/korvaukset on tuomarin laskutettava TASOssa 10.10. mennessä  ja niiden maksupäivä 15.10.

Ilmoittautuminen turnauksen erotuomariksi osaan 1 viimeistään 16.9. ja osaan 2 viimeistään 23.9. (piirin ulkopuoliset erotuomarit >> viimeistään 26.9.)

Valitse sinulle parhaiten sopivat ajankohdat - yksi valinta per päivä
Valitse monivalintana tuomaritasoasi/-kokemustasi vastaava turnausikäluokka
Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.