Turnauslupa-anomus Kaakkois-Suomi

Tällä lomakkeella anotaan Kaakkois-Suomen piiriltä oikeutta jalkapallo- tai futsalturnauksen järjestämiseksi

Turnaukseksi katsotaan pelitapahtuma, johon osallistuu vähintään neljä (4) joukkuetta vähintään kahdesta (2) seurasta.

Seura sitoituu tällä anomuksella noudattamaan turnauksessa ilmoittamiaan tietoja, Suomen Palloliiton määräyksiä sekä piirin antamia ohjeita ja junioriturnauksessa turnausajankohtana voimassa olevia Kaikki Pelaa sääntöjä ja niiden turnauskriteereitä.
- Kaikki Pelaa säännöt >>
- Turnausten ja sarjojen tasoluokitustyökalu >>
- Turnauskäytäntö >>

Lupa-anomus tulee olla lähetetty piiriin enintään 8 joukkueen turnauksissa viimeistään 14 vrk ennen turnausta ja sitä suuremmissa turnauksissa vähintään 30 vrk ennen turnausta! Kaikki turnauksen osallistujille lähetettävä materiaali on toimitettava pyydettäessä myös piiritoimistoon. Tarvittaessa piiri voi pyytää anomusta käsiteltäessä lisätietoja turnauksen yhteyshenkilöltä.

Kun anomus on hyväksytty, lisätään turnaus piirin sivujen turnausluetteloon >

Turnausluvan käsittelymaksut v. 2018:
- jalkapalloturnauksen ajankohta huhti-syyskuu = 25 euroa
- jalkapalloturnauksen ajankohta loka-maaliskuu = 8 euroa
- futsalturnausten maksut päinvastoin (huhti-syys = 8 e, loka-maalis = 25 e)
- maksut laskutetaan kootusti seuroilttain 1-2 erässä kauden aikana

Kunkin ikäluokan pelimuoto ja peliaika - esim. P12 / 8v8 / 2x20; P7 / 5v5 / 2x15
Kunkin ikäluokan päiväkohtainen ottelumäärä per joukkue esim. P12 / 3 ott.
Turnauksen taso Palloliiton tasoluokitustyökalun mukaisesti >> https://www.palloliitto.fi/sites/default/files/Alueet/Kaakkois-Suomi/Kilpailu/turnausten_ja_sarjojen_tasoluokitustyokalu.pdf
Pakollinen kaikissa junioriturnauksissa
Mahdolliset lisätiedot ja tarkennukset tiedoksi piirille