Turnauslupa-anomus Itäinen alue

Tällä lomakkeella anotaan Palloliiton Itäisen alueen kilpailutoiminnolta oikeutta jalkapallo- tai futsalturnauksen järjestämiseksi

Turnaukseksi katsotaan pelitapahtuma, johon osallistuu vähintään neljä (4) joukkuetta vähintään kahdesta (2) seurasta.

Seura sitoituu tällä anomuksella noudattamaan turnauksessa ilmoittamiaan tietoja, Suomen Palloliiton määräyksiä sekä piirin antamia ohjeita ja junioriturnauksessa turnausajankohtana voimassa olevia Kaikki Pelaa sääntöjä ja niiden turnauskriteereitä.
- Kaikki Pelaa säännöt >>
- Turnausten ja sarjojen tasoluokitustyökalu >>
- Turnauskäytäntö >>

Lupa-anomus tulee olla lähetetty kilpailutoiminnolle enintään 8 joukkueen turnauksissa viimeistään 14 vrk ennen turnausta ja sitä suuremmissa turnauksissa vähintään 30 vrk ennen turnausta! Kaikki turnauksen osallistujille lähetettävä materiaali on toimitettava pyydettäessä myös kilpailutoiminnolle. Tarvittaessa alueen kilpaulutoiminto voi pyytää anomusta käsiteltäessä lisätietoja turnauksen yhteyshenkilöltä.

Kun anomus on hyväksytty, lisätään turnaus verkkosivujen turnausluetteloon >

Turnausluvan käsittelymaksu v. 2020on 25 euroa
- maksut laskutetaan kootusti seuroilttain 1-2 erässä kauden aikana

Kunkin ikäluokan pelimuoto ja peliaika - esim. P12 / 8v8 / 2x20; P7 / 5v5 / 2x15
Kunkin ikäluokan päiväkohtainen ottelumäärä per joukkue esim. P12 / 3 ott.
Turnauksen taso Palloliiton tasoluokitustyökalun mukaisesti >> https://www.palloliitto.fi/sites/default/files/Alueet/Kaakkois-Suomi/Kilpailu/turnausten_ja_sarjojen_tasoluokitustyokalu.pdf
Pakollinen kaikissa junioriturnauksissa
Mahdolliset lisätiedot ja tarkennukset tiedoksi piirille