Ilmoittaudun/-mme Kaakon Parhaat-palkintogaalaan 2019

Tällä lomakkeella ilmoittaudutaan sitovasti SPL Kaakkois-Suomen piirin jalkapallokauden päättäjäisiin ja KAAKON PARHAAT - palkintogaalaan perjantaina 25.10.2019.

Gaala järjestetään Holiday Club Saimaan Juhlatila Paviljongissa osoitteessa Rauhanrinne 1, Lappeenranta

Ilmoittautuminen käsittää ohjelman ja gaalan buffet-illalliseen oikeuttavan illalliskortin (hinta 45 e), jotka jaetaan osallistujille juhlapaikalle saavuttaessa.

HUOM! Seuroille on jaettu erillinen tiedote edullisista seurapaketeista, joilla voi muistaa kauden aikana uurastaneita seuratoimijoita.

Ilmoittautuminen gaalaan on suoritettava viimeistään sunnuntaina 20.10.2019. Ilmoittautuminen on sitova.

HC Saimaan majoitustarjous Gaalaan osallistujille:
- 1 hengen huone 108 e
- 2 hengen huone 128 e
Tarjous sisältää aamiaiset sekä kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön ja on voimassa 25. - 27.10.2019
Varaukset sähköpostitse: hotellimyynti.saimaa@holidayclub.fi tai puhelimitse 0300 870 950
Varauskoodi "Palloliitto"

Katso illan ohjelma ja menu tästä

+
Seuran edustajia ilmoittava kirjaa tähän osallistuvien nimet. Tässä ilmoitetaan myös esim. ruoka-aineallergiat tai jos toimit alaikäisen saattajana, niin tähän palkinnon saajan nimi
Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.