Futsal erotuomarikurssi

Piiri järjestää futsalin kautta 2019-20 varten kaksi kappaletta futsalin erotuomarin peruskursseja. Kurssille ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta. Koulutuksen hyväksyttävästi suorittaneille asetellaan Palloliiton Itäisen alueen futsalsarjojen turnausmuotoisina pelattavien otteluiden erotuomaritehtäviä "vanhan" Kaakkois-Suomen piirin alueelle.

Koulutukset alkavat klo 17:30 ja niiden kesto on noin 2,5 tuntia. Kouluttajana kursseilla toimii Petri Kangasniemi.

Piiri järjestää myöhemmin myös jatkokurssiosuuden, joka toteutetaan todennäköisesti verkkokurssina (Skype)

Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.