Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************''******************************************************************************************************************

PE 1.12.2017 LPS hakee vastuuvalmentajaa tyttöjen 2005-2006 joukkueelle kaudelle 2018
Vuonna 2005-2006 syntyneiden tyttöjen joukkue koostuu 29 pelaajasta. Joukkueen toiminta jakaantuu Tavoite- ja Haastetoimintaan. Tavoiteryhmä pelaan ensi kaudella Helsingin ja Uudenmaan aluesarjassa ja haasteryhmän kaksi peliryhmää 2. ja 3. tasolla. Joukkue harjoittelee kesäisin pääosin Laajasalon liikuntapuistossa nurmi- ja tekonurmikentillä sekä talvisin myös Kaakkois- ja Itä-Helsingin alueella.
Tarjoamme kilpailukykyisen palkkiotason suhteessa valmentajan koulutustasoon ja käytettyyn tuntimäärään. Lisäksi valmentajalle tarjotaan mahdollisuus kehittyä valmentajana LPS:n valmennuslinjan mukaisesti Palloliiton ja Ekkono Metodin kursseilla, joita pidämme tärkeinä keinoina seuramme tavoitteellisessa pelaajakehityksessä.  Vastuuvalmentajan tukena toimivat kokenut toimihenkilöjoukko (mm. kolme valmentajaa, joukkueenjohtaja ja huolto-/apuvalmennustiimi) sekä seuran juniorivalmennuspäällikkö ja mahdollisesti tulevaisuudessa LPS:n tyttöpuolen Valmennuskoordinaattori.

Mikäli olet motivoitunut jalkapallovalmentaja ja haluat olla mukana kehittämässä LPS:n innostuneita junioreita, ota rohkeasti yhteyttä Joni Ilvoseen ja/tai lähetä hakemuksesi lps.juniorivalmennus@gmail.com perjantai 15.12.2017 mennessä.
Hakemuksessa tulee ilmetä seuraavat asiat:
- yhteystietosi
- valmentajakoulutus
- valmentajakokemus (mahd. aiemmat seurasi)
- pelaajaura
- kuvaus omasta tilanteesta esim. tavoitteesi valmentajana
- palkkiotoive
- muut mahdollisesti asiaan vaikuttavat tekijät
Tiedustelut ja hakemukset:
Juniorivalmennuspäällikkö
Joni Ilvonen
lps.juniorivalmennus@gmail.com