Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************''*********************************************************************************************************************

MA 7.10.19 HPS/POHU YJ P17 HAKEE VALMENTAJAA
Erittäin hienon kauden pelannut joukkue etsii valmentajaa ensi kaudelle. Joukkue voitti Ykkösen ja osallistuu tulevalla kaudella P17 SM-karsintaan. Etsimme valmentajaa, joka pystyy toimimaan yhteistyössä seurojen miesten edustusjoukkueiden kanssa sekä valmentaa koko ikäluokkaa kokonaisvaltaisella otteella. Joukkueella on taustat kunnossa ja haemme valmentajaa, joka ymmärtää tämän ikäisiä pelaajia. Hakemuksesta pitää löytyä seuraavat asiat: valmentajakokemus, valmentajakoulutus, yhteystiedot sekä palkkiotoive.Olemme hakemusten perusteella valmentajiin yhteydessä.
Hakemukset 14.10. mennessä sähköpostilla molempien seurojen edustajille: billy.kokko@fcpohu.fi ja pasi.paakki@hps.fi

TI 11.6.2019 FC Kontu on jalkapalloseura, joka panostaa erityisesti junioritoimintaan. Tavoitteenamme junioritoiminnassa on pelaajan laadukas arki ja pitkäjänteinen kasvatustyö. Laadukkaan pelaajan arjen ja kasvatustyön takeena ovat pelaajalähtöiset valmentajat, seuran yhteiset toimintaperiaatteet, toimintatavat ja yhteinen arvomaailma. FC Kontu on yli tuhannella pelaajallaan Helsingin piirin kolmanneksi suurin jalkapalloseura ja meillä on toimintaa aina perhefutareista aikuisiin asti.
Etsimme valmentajia, joilla on ennen kaikkea hyvät vuorovaikutustaidot ja jotka keskittyvät voimakkaasti pelaajien kehittymiseen. Meillä on tarjolla niin 5v5, 8v8 ja 11v11 ikäluokkien valmennusta.
Hakijalta edellytetäänHalua kehittää itseään, Halua kehittää pelaajia kokonaisvaltaisesti, Hyviä vuorovaikutustaitoja, Sitoutumista toimintaan ja seuran linjoihin
Seura tarjoaa hakijalle: Seuraorganisaation tuen valmennustyölleen, seuran päätoimiset ovat aktiivisesti mukana kentällä auttamassa ja tukemassa, Erinomaiset olosuhteet, harjoittelemme kesällä Kurkimäen tekonurmella ja Vesalan liikuntapuistossa, talvisin Jakomäen kuplahallissa ja alueen koulun saleissa. Valmennuslinjan ja opetussuunnitelman. Mahdollisuuden kouluttautua seuran, SPL:n ja yhteistyöseura HJK:n koulutuksissa. Etenemismahdollisuuden seuran valmennusorganisaatiossa. Kuukausikorvauksen valmennuksesta
Lähetä hakemuksesi sähköpostilla. Hakemukseen on hyvä mainita: Nimi ja yhteystiedot, Valmennustausta lyhyesti, Koulutus, niin jalkapallo kuin muu osaaminen esim liikunta-ala, Korvauspyyntö, Mitä vaihetta/ikäluokkaa olisit halukas valmentamaan
Avoimet hakemukset, yhteydenotot ja lisätiedot: Valmennusvastaavaan Topi Leinonen, topi.leinonen@fckontu.fi, p. +358 44 9840544, Pelaajakehitysvastaava Ville Suojala, ville.suojala@fckontu.fi p. +358 44 5795000