Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************''*********************************************************************************************************************

TO 11.10.2018 KONTU/LPS YJ hakee vastuuvalmentajaa tyttöjen 2005-2006 joukkueelle kaudelle 2019
Vuonna 2005-2006 syntyneiden tyttöjen yhdistelmajoukkue koostuu noin 50 pelaajasta. Joukkueen toiminta jakaantuu Tavoite- ja Haastetoimintaan. 2005 syntyneiden Tavoiteryhmä pelaan ensi kaudella Helsingin ja Uudenmaan Ykkösessä ja Haasteryhmä 3. tai 4. tasolla. 2006 syntyneisiin muodostetaan Tavoiteryhmä, joka lähtee tavoittelemaan oman ikäluokkansa kilpasarjoja. Joukkue harjoittelee tulevana talvena Jakomäen kuplassa kaksi kertaa, Pallomyllyssä ja Porolahden liikuntasalissa sekä kesällä pääosin Kontulan alueen ja Laajasalon kentillä.
Tarjoamme kilpailukykyisen palkkiotason suhteessa valmentajan koulutustasoon ja käytettyyn tuntimäärään. Lisäksi valmentajalle tarjotaan mahdollisuus kehittyä valmentajana Palloliiton kursseilla ja seurojen sisäisten koulutusten kautta, joita pidämme tärkeinä keinoina seurojemme tavoitteellisessa pelaajakehityksessä.  Vastuuvalmentajan tukena toimivat kokenut toimihenkilöjoukko (mm. kolme valmentajaa, joukkueenjohtaja ja huolto-/apuvalmennustiimi) sekä seurojen valmennuspäälliköt. Lähetä hakemuksesi niklas@fckontu.fi keskiviikko 31.10.2018 mennessä.
Hakemuksessa tulee ilmetä seuraavat asiat: yhteystietosi, valmentajakoulutus, valmentajakokemus (mahd. aiemmat seurasi), pelaajaura, kuvaus omasta tilanteesta esim. tavoitteesi valmentajana, palkkiotoive ja muut mahdollisesti asiaan vaikuttavat tekijät
Mikäli olet motivoitunut jalkapallovalmentaja ja haluat olla mukana kehittämässä innostuneita tyttöjunioreita, ota rohkeasti yhteyttä alla oleviin henkilöihin Niklas Pippingsköld, p. 044-5795000, niklas@fckontu.fi tai Joni Ilvonen, p. 040-9669976, lps.juniorivalmennus@gmail.com

PE 21.9 SAPA hakee vastuuvalmentajia ja apuvalmentajia kaudelle 2019
Odotamme sinulta: Positiivista, motivoivaa ja energistä otetta ja ilmapiirin luontia! Kokemusta valmentamisesta / toimimisesta lasten ja nuorten kanssa Yhteistyökykyä, Halua kehittyä valmentajana, Halua kehittää pelaajia pelaajakehitys edellä
Tarjoamme sinulle: Kehittyvän ja kehittävän  työympäristön, Mahdollisuuden kouluttautua seuran omien ja Suomen palloliiton koulutusten kautta. Seuran tuen ja SAPA:n valmennuslinjan, Palkkion työstä
Hakemukseen: Yhteystietosi, Valmentajakoulutuksesi, Valmentajakokemuksesi, Lyhyt kuvaus omasta valmennusfilosofiastasi, Palkkiotoiveesi
Tiedustelut ja hakemukset SAPA:n seuratoiminnan päällikkö Timo Lehtihalmes, puh. 050 555 6648, timo.lehtihalmes@sapa.fi
SAPA ry on helsinkiläinen jalkapalloseura, jossa on tällä hetkellä 13 joukkuetta ja reilut 300 pelaajaa. SAPA:n kotikenttä on Haapaniemen tekonurmikenttä (Hämeentie 24). SAPA haluaa tarjota laadukasta valmennusta ja pelaamisen iloa mahdollisimman monille lähialueiden lapsille ja nuorille.

*************************************************************************************************************************************************************************************

PE 31.8. LPS hakee vastuuvalmentajaa poikien 2007 joukkueelle kaudelle 2018-2019
Vuonna 2007 syntyneiden poikien ikäkausijoukkue koostuu yli 30 pelaajasta. Joukkueella on aktiiviset ja kokeneet taustajoukot: joukkueenjohtajat, apuvalmentajat, huoltajat sekä rahastonhoitaja. Ikäluokan toiminta jakaantuu kahdelle tasolle. Joukkue harjoittelee pääosin Laajasalon liikuntapuiston ja Ilomäen tekonurmilla. Tarjoamme hyvän korvauksen suhteessa valmentajan koulutustasoon ja käytettyyn tuntimäärään. Edellytämme sitoutumista seuran valmennuslinjaan ja tarjoamme mahdollisuuden kouluttaa itseään. Valmennuksen tukena toimii seuran päätoimiset työntekijät.
Mikäli olet motivoitunut jalkapallovalmentaja ja haluat olla mukana kehittämässä LPS:n innostuneita junioreita, ota rohkeasti yhteyttä alla oleviin henkilöihin ja lähetä hakemuksesipertti.gronberg@laajasalonpalloseura.fi perjantai 5.10.2018 mennessä.
Hakemuksessa tulee ilmetä seuraavat asiat: yhteystietosi, valmentajakoulutus, valmentajakokemus (mahd. aiemmat seurasi), pelaajaura, kuvaus omasta tilanteesta esim. tavoitteesi valmentajana, palkkiotoive, muut mahdollisesti asiaan vaikuttavat tekijät
Yhteystiedot ja tiedustelut: Pertti Grönberg pertti.gronberg@laajasalonpalloseura.fi puh. 050-5725006
Joni Ilvonen lps.juniorivalmennus@gmail.com puh. 040 966 9976

TI 31.7 PuiU/MPS Yj hakee vastuuvalmentajaa B-tyttöihin

Puistolan Urheilijoiden ja Malmin Palloseuran B-tyttöjen yhteisjoukkueeseen etsitään vastuuvalmentajaa. Joukkue nousi syksyksi 2018 B-tyttöjen 1. divariin. Joukkueessa pelaa tällä hetkellä 32 pelaajaa ja se koostuu 02- ja 03- syntyneistä tytöistä. Joukkueessa on hyvin toimivat taustat.
Vastuuvalmentajalta odotamme UEFA-B tason koulutusta ja valmiutta sitoutua 4-5 tapahtumaan viikossa. Joukkueeseen kaivataan aktiivisen otteen ja hyvät sosiaaliset taidot omaavaa valmentajaa. Arvostamme halua kehittyä ja mahdollisuutta sitoutua pidempiaikaiseen valmennussuhteeseen. Seurat tarjoavat tukea valmennukseen ja mahdollisuuden jatkokouluttautumiseen.
Lisätietoja antaa seurojen valmennuspäälliköt Arpad Mester ja Ville Suojala. Vapaamuotoiset hakemukset voi lähettää palkkatoiveineen sähköpostilla.
Arpad Mester Puistolan Urheilijat 040 847 8486, arpad.mester@puistolanurheilikat.fi
Ville Suojala Malmin Palloseura 044 973 9299, ville.suojala@malminpalloseura.fi