Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************''******************************************************************************************************************

TI 31.8.2018 Malmin Palloseura hakee vastuuvalmentajaa kahteen poikien kilparyhmään.
Malmin Palloseura on reilun tuhannen jäsenen jalkapallon erikoisseura. Seuran jäsenmäärä ja päätoimisten työntekijöiden lukumäärä kasvussa. Malmin Palloseura etsii vastuuvalmentajaa 2005 ja 2007 syntyneiden poikien kilparyhmään. Ryhmissä on noin 20 pelaajaa, taustat ja muu valmennus kunnossa. Ikäluokassa toimii myös toinen tasojoukkue ja tämän ryhmän tutorointi on mahdollista sisällyttää hommiin. Valmentajalta toivomme ensisijaisesti: Vähintään UEFA-B koulutusta, hyviä sosiaalisia taitoja, valmiutta sitoutua seuraan mielellään useammaksi vuodeksi
Muutamia muita valmennuspaikkoja on vapaana. Myös isomman paketin rakentaminen voi onnistua. Seura on valmis myös jatkokouluttamaan sitoutunutta henkilöä. Lisätietoja antaa Ville Suojala. Hakemukset voi laittaa sähköpostilla allekirjoittaneelle. Kerrothan hakemuksessa ainakin valmennushistoriasi, koulutustasosi ja hieman itsestäsi.
Ville Suojala 0449739299 ville.suojala@malminpalloseura.fi

***********************************************************************************************************************************************************************************

TI 31.7 PuiU/MPS Yj hakee vastuuvalmentajaa B-tyttöihin

Puistolan Urheilijoiden ja Malmin Palloseuran B-tyttöjen yhteisjoukkueeseen etsitään vastuuvalmentajaa. Joukkue nousi syksyksi 2018 B-tyttöjen 1. divariin. Joukkueessa pelaa tällä hetkellä 32 pelaajaa ja se koostuu 02- ja 03- syntyneistä tytöistä. Joukkueessa on hyvin toimivat taustat.
Vastuuvalmentajalta odotamme UEFA-B tason koulutusta ja valmiutta sitoutua 4-5 tapahtumaan viikossa. Joukkueeseen kaivataan aktiivisen otteen ja hyvät sosiaaliset taidot omaavaa valmentajaa. Arvostamme halua kehittyä ja mahdollisuutta sitoutua pidempiaikaiseen valmennussuhteeseen. Seurat tarjoavat tukea valmennukseen ja mahdollisuuden jatkokouluttautumiseen.
Lisätietoja antaa seurojen valmennuspäälliköt Arpad Mester ja Ville Suojala. Vapaamuotoiset hakemukset voi lähettää palkkatoiveineen sähköpostilla.
Arpad Mester Puistolan Urheilijat 040 847 8486, arpad.mester@puistolanurheilikat.fi
Ville Suojala Malmin Palloseura 044 973 9299, ville.suojala@malminpalloseura.fi