Pelaajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

PE 25.1.2019 KÄPA 05-AC ETSII PELAAJIA
KäPa 05 AC on tavoitteellinen haastetason joukkue, joka etsii joukkueeseen 2004 tai 2005 syntyneitä pelaajia. Korostamme toiminnassamme hyvää joukkuehenkeä sekä sitoutumista harjoitteluun ja pelaamiseen. Valmennuksen kaikessa tekemisessä painotetaan pelaajakehitystä.
Harjoittelemme 3 kertaa viikossa ja pelaamme haastetasolla sarjapelejä, turnauksia ja harjoitusotteluita. Talvikaudella harjoittelemme ja pelaamme myös futsalia. Lisäksi kannustamme pelaajiamme harjoitteluun omallakin ajalla. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä valmentajiimme Aude Kwantoko, 046 575 9378, aude.kwantoko@live.fi  tai Jukka-Pekka Rautio, 044 571 1333, jukkapekka.rautio@gmail.com

*********************************************************************************************************************************************************************************