Pelaajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

KE 25.7.2018 FC Kontu (Itä-Helsinki) P 03 joukkue etsii muutamaa motivoitunutta pelaajaa kärkiryhmiinsä.
Etsimme niin maalivahtia kuin muutamaa kenttäpelaajaakin, jotka ovat harjoitelleet jo useamman vuoden ja haluavat astua seuraavalle tasolle. Kilparyhmämme pelaa edelleen ELL - sarjaa.
Harjoittelemme läpi vuoden 4-5 kertaa viikossa. Joukkueen valmentajat ovat liiton koulutuksen saaneita. Myös seuran palkatut valmentajat osallistuvat harjoitusten suunnitteluun ja vetämiseen.Teemme myös jatkuvaa yhteistyötä nykyisten B ja A joukkueiden kanssa, ja pelaajamme käyvät tasaisesti heidän otteluissaan. Seuralla on myös oma maalivahtivalmentaja: Tero Välimäki, joka osallistuu myös P 03 treeneihin.
Talvisin harjoittelemme FC Kontu:n omassa jalkapallohallissa, kesäisin treenit Kontu:n omalla Kurkimäen täysimittaisella kentällä ja Rinttarin nurtsilla. Mikäli kiinnostus heräsi, ota yhteys ja kerron lisää niin joukkueen kuin seurankin tavoitteista.
Terveisin: Jari Grönberg / FC Kontu 050 - 52 42 000 gp.jari@kolumbus.fi jari.gronberg@hotmail.com (kapulaan)

PE 27.4.2018 Puistolan Urheilijoiden naisten joukkue etsii rinkiinsä lisää motivoituneita naisjalkapalloilijoita!

Toivomme sinulta useamman vuoden pelaajataustaa sekä aktiivista ja positiivista asennetta harrastamiseen. Ikähaitari meillä on laaja, 21–41 vuotta. Valmentajamme on joukkueen entinen pitkäaikainen pelaaja, Heta Tolvanen. Toiminnassa ovat lisäksi mukana kokenut apuvalmentaja Kimmo Ståhlhammar ja huoltaja Ilkka Paso.
Pelaamme kesäkaudella (huhti–lokakuu) Nelosessa ja talvella osallistumme futsaliin. Treenaamme vuoden ympäri (taukoa mahdollisesti heinä- ja marraskuu) 1–3 kertaa viikossa Koillis-Helsingin alueella, Puistolan liikuntapuiston teko- ja luonnonnurmella.
Joukkueessa pelaaminen maksaa n. 45 e/kk. Viestintäkanavista käytämme Nimenhuuto-palvelua (https://puiunaiset.nimenhuuto.com/event), jonka kautta ilmoittaudutaan tapahtumiin sekä WhatsApp-ryhmää.
Jos olet kiinnostunut, lisätietoja saa joukkueenjohtajaltamme osoitteesta nina.laak@gmail.com, tai soita/lähetä viesti numeroon 040 867 8132, niin sovitaan testitreeneistä.

TO 12.4.2018 HJK 08 Etsii maalivahtia.
Tiedustelut: niko.rajala@hjk.fi 0400 284 008

MA 9.4.2018 Puotinkylän Valtin 2008 syntyneet tytöt etsii pelaajia.
Haemme sekä aloittelevia, että jo kokeneempia futareita. Meiltä löytyvät ryhmät kilpa- ja haastetasoille. Harjoittelemme kolmesti viikossa (ma, ke, to) Puotilan tekonurmella. Osallistumme eri tasoisiin turnauksiin ympäri Suomea.
Tervetuloa mukaan.
Lisätietoa ja ilmoittautumiset: Jari Tapaninen  ValttiT08@gmail.com

TI 23.1.2018 PPJ NAISTEN EDUSTUSJOUKKUE HAKEE LISÄÄ PELAAJIA JA MAALIVAHTIA
Tulee mukaan treenaamaan iloiseen porukkaamme! Joukkueemme treenaa toistaiseksi kerran viikossa Lauttasaaressa futsalia tiistaisin klo: 19-20.
Toukokuusta lähtien 1-2 kertaa Töölössä Väiskin tekonurmella. Tulevan kevätkauden pelaamme 4 divisioonassa. Joukkueessamme toimii kokenut valmentaja Canadasta. Tykkäämme treenata kovaa, unohtamatta hauskanpitoa.Tällä hetkellä jengimme koostuu n.15  tytöstä iältään 20-32 vuotiaita. Jos omaat aikaisempaa pelitaustaa ja intoa lajia kohtaan niin mukaan vaan.
Yhteydenotot joukkueenjohtajalle: Caterina Leppe 045-1112582 catileppe@gmail.com

********************************************************************************************************************************************************************
TO 7.12.2017 PK-35 T09/10 etsii uusia pelaajia joukkueeseen.
Kaikki 2009 tai 2010 syntyneet tytöt on tervetulleita! Treenaamme talvikaudella maanantaisin ja keskiviikkoisin. Riittää että olet kiinnostunut jalkapallosta harrastuksena. Tule kokeilemaan ilmaiseksi! (Tarkemmat joukkueen tiedot löytyy osoitteesta:
http://www.pk-35.fi/index.php/joukkueet/naiset-ja-tytot/t09-t10-t11-5v5/t09-t10 ) Ole yhteydessä joukkueen johtoon:  Emma Manninen, sp: emmu83@hotmail.com
***********************************************************************************************************************************************''