Liiton valmentajakoulutukset 2019

UEFA A +VAT 2019

Haku 11.11.2018 mennessä Eerikkilän Urheiluopiston lomakkeen kautta

UEFA:n B-LISENSSI
Pääsääntöisesti Palloliiton piirit järjestävät UEFA B-tason koulutuksia ja niihin haetaan suoraan järjestävän piirin kautta.
Ainoastaan huippupelaajataustaiset valmentajat suorittavat UEFA B-tason koulutuksen Palloliiton järjestämällä Huippupelaajien UEFA B:llä.
Huippupelaajan määritelmä: 3 vuotta ja minimissään 30 ottelua Veikkausliigassa, Naisten liigassa tai miesten Ykkösessä.

UEFA B Huippupelaajille syksy 2018-talvi 2019 >>
Haku 28.9.2018 mennessä

HUOM!
UEFA B- ja A- ja PRO koulutuksiin on määritelty osaamistavoitteet, jotka valmentajan tulee hallita koulutuksen päätteeksi. Mikäli tavoitteet eivät täyty, valmentajalle ei voida myöntää koulutustasoa vastaavaa UEFA valmentajalisenssiä.  Koulutuksessa vaadittava osaamistaso ja näytöt on suoritettava hyväksytysti koulutusta seuraavan kalenterivuoden loppuun mennessä. Valmentajalla on halutessaan mahdollisuus saada omalla kustannuksellaan tutori, jonka avulla voidaan paneutua tarvittaviin kehittämisalueisiin.

UEFA B-, UEFA A- ja UEFA PRO-tasojen suoritusten välissä on valmennettava vähintään yksi vuosi ennen kuin voi hakea seuraavalle tasolle.

MUUT VALMENTAJAKOULUTUKSET

MAALIVAHTIVALMENTAJIEN KOULUTUKSET