Täydennyskoulutukset

Palloliiton lisenssien täydennyskoulutukset

Koulutuksia järjestetään ympäri Suomea ja eri tahojen toimesta. Hyväksytyt koulutukset ja niistä hyväksiluettavat täydennystunnit näkyvät Palloliiton sivuilla, tästä sivuille.

Suomen valmentajien (SUVAL) koulutukset

SUVAL järjestää avoimia koulutuksia ja tilauksesta seurakohtaisesti. Lisätietoja tästä.

Teemakoulutukset, valmentajaklinikat, nuorten liiketaitoharjoittelu -ohjelma ym.

Piirin järjestämät täydennyskoulutukset

LÄNNEN VALMENTAJAPÄIVÄT 25.10.2019 PERJANTAI, SOKOS HOTEL CARIBIA

OHJELMA >>

12.00-13.00  Lounas

13.00  Avaussanat - Ari Kervinen, SPL Länsi-Suomi valmennuskoulutuspäällikkö

13.15-14.15 Seurojen Palloliitto – Pelaajan laadukas arki ja poikapuolen uusi organisaatio – Huuhkajapäivien polku ja käytäntö. Mitä henkilöstö oikein tekee ja miten se tekee? Miten näkyy seuroissa ja pelaajissa? - Juho Rantala, SPL poikien huippujalkapallopäällikkö

14.15-15.15  Tiimiajattelu nykyajan jalkapallossa – Miten saadaan joukkueesta kaikki teho irti? – Joukkueen taustojen roolit – tiimiytyminen joukkueena ja joukkueen taustojen kanssa - Erkka V. Lehtola, SPL U16-U17 poikien maajoukkuevalmentaja

15.15-16.15  Maajoukkuevalmentajan arki - Valmentajan arki – käytännöt tapahtumissa ja seura-arjessa - Arttu Pitkäkangas, SPL U19 tyttöjen maajoukkuevalmentaja

16.15-16.30  Kahvitauko

16.30-17.30  Videoanalyytikon työ jalkapallossa - Miten seurat ja joukkueet voivat hyödyntää videoita? Miten videoita käytetään hyväksi valmentajille ja pelaajille? -Henri Lehto, SPL miesten A-maajoukkueen videoanalyytikko

17.30-18.30  Maalivahtivalmennus nykyajan jalkapallossa - Miten maalivahtien vaatimukset ovat muuttuneet? Mitä pitää ottaa huomioon eri ikäluokilla harjoittelussa?
Eemeli Reponen, SPL maalivahtikoulutusvastaava ja tyttöjen ja poikien maajoukkueiden maalivahtivalmentaja

Ilmoittautuminen > >

Lännen Valmentajapäivästä saat viisi UEFA B-, UEFA A- tai UEFA Pro -täydennyskoulutuspistettä.

VALMENTAJIEN TÄYDENNYSKOULUTUS JAKSOTUKSESTA TURUSSA LAUANTAISTA SUNNUNTAIHIN 23.-24.11.2019​

Jalkapalloasiantuntija Raymond Verheijen tulee Turkuun luennoimaan jaksotuksesta jalkapallossa ja koulutuskieli on englanti. Päivä 1 on Individual Training (within team training) eli yksilöharjoittelu joukkue harjoituksessa. Päivä sisältää luennon ja käytännön harjoitukset. Päivä 2 on Individual Periodisation (within team periodisation) jossa tehdään ja käydään läpi yksilöllistä jaksoitusta edustus joukkueessa ja nuorten valmennuksessa.

PÄIVÄ 1: INDIVIDUAL TRAINING (WITHIN TEAM TRAINING)

9.00 - 18.00   Tarkempi ohjelma liitteenä

DAY 2: INDIVIDUAL PERIODISATION (WITHIN TEAM PERIODISATION)

9.00 -18.00    Tarkempi ohjelma liitteenä