Fyysinen valmennus

U16 - U17
 
 U18 - U21
 
  • Nopeus, ketteryys, liikkuvuus ja kehonhallinta
  • Voimaharjoittelu - ominaisuuksien kehittäminen painottuen nopeuteen ja räjähtävyyteen
  • Toiminnallinen lihaskunto
  • Ohjaaminen pelipaikkakohtaisiin fyysisiin vaatimuksiin
  • Kestävyys
  • Kokonaiskuormituksen hallinta - harjoittelu, koulu, vapaa-aika, palautuminen
  • Palauttava ja huoltava harjoittelu
  • Kokonaisvaltainen urheilijaksi kasvaminen 24/7
  • Nopeus, ketteryys, liikkuvuus ja kehonhallinta
  • Voimaharjoittelu - ominaisuuksien kehittäminen painottuen nopeuteen ja räjähtävyyteen
  • Kestävyys
  • Kamppailuvoima - lihasvoima
  • Pelipaikkakohtaiset fyysiset vaatimukset
  • Kokonaiskuormituksen hallinta - harjoittelu, koulu, vapaa-aika, palautuminen
  • Palauttava ja huoltava harjoittelu
  • Kokonaisvaltainen urheilijaksi kasvaminen 24/7
  • Biologisen kehityksen ja kasvupyrähdysten huomioiminen
  • Nuoren jalkapalloharrastusta ja urheilullisia elämäntapoja tukevat vanhemmat
  • Tukevat itsenäisyyttä, itseohjautuvuutta
  • Tukevat urheilullista kokonaiselämistä (uni, ravinto, urheilu, ruutuaika)
  • Nuoren jalkapalloharrastusta ja urheilullisia elämäntapoja tukevat vanhemmat
  • Tukevat itsenäisyyttä, itseohjautuvuutta
  • Tukevat urheilullista kokonaiselämistä (uni, ravinto, urheilu, ruutuaika)