Ilmoittautuminen JoJo-koulutukseen

Kaakkois-Suomen piiri mukautuu valtakunnalliseen hyväksi havaittuun käytäntöön ja suuntaa jatkossa joukkueejohtaja-koulutustaan pääsääntöisesti seurojen Joukkueenjohtaja-vastaaville.

Ajatuksena on, että seura, jossa on useampia joukkueita ja pelaajia noin 300 tai enemmän, kouluttaa seuraansa 1-2 JoJo-vastaavaa, joka/jotka sitten kouluttavat oman seuransa muut joukkueenjohtajat, toimivat yksittäisten jojojen tukena sekä mielellään järjestävät säännöllisesti seuran joukkueenjohtajien tapaamisia (JoJo-kerho). Järjestelmän on muualla Suomessa todettu tukevan oikeiden toimintamallien ja sääntötietoisuuden ohella seuran omien käytänteiden yhtenäistämistä ja kehittymistä.

PIIRIN SEURAAVA JOJO-VASTAAVIEN KOULUTUS LAPPEENRANNASSA KESKIVIIKKONA 10.1.2018

Tähän koulutukseen hyväksytään vielä mukaan myös yksittäisiä joukkueenjohtajia - pääpaino koulutuksessa on kuitenkin JoJo-vastaavan tehtävissä.
Koulutus toteutetaan, jos siihen ilmoittautuu vähintään kahdeksan (8) kurssilaista.

Koulutuksen hinta on 50 euroa sisältäen: koulutuksen, materiaalit ja kahvitarjoilun.

Ilmoittautuminen viimeistään keskiviikkona 3.1.2018. Tarkempi koulutuksen sisältö ja aikataulu lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä

ILMOITTAUDUN SITOVASTI JOJO-KOULUTUKSEEN 10.1.2018

Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.