Akkreditoinnit

Päivämäärä Tapahtuma Paikka Tila Päättyy
8.6.2019 Miesten EM-karsinta Suomi - Bosnia-Hertsegovina Ratinan stadion, Tampere Akkreditointi päättynyt 29.5.2019
11.6.2019 Miesten EM-karsinta Liechtenstein - Suomi Rheinpark Stadion, Vaduz Akkreditointi päättynyt 29.5.2019
  - - -
11.6.2019 U21-maaottelu Suomi - Ruotsi Kimpisen urheilukeskus, Lappeenranta Akkreditointi päättynyt
  - - -
13.6.2019 Naisten A-maaottelu Suomi - Islanti Veritas Stadion, Turku Akkreditointi päättynyt
17.6.2019 Naisten A-maaottelu Suomi - Islanti Tapiolan urheilupuisto, Espoo Akkreditointi päättynyt
  - - -
7.6.2019 Naisten Suomen Cupin finaali HJK - Åland United Telia 5G Areena, Helsinki Akkreditointi päättynyt
15.6.2019 Miesten Suomen Cupin finaali IFK Mariehamn - Ilves Wiklöf Holding Arena, Mariehamn Akkreditointi päättynyt Ks. lisätietoja alla

Pääset tapahtuman akkreditointilomakkeeseen klikkaamalla "Akkreditointi avoinna"-painiketta, joka on aktivoitu tapahtuman akkreditointi-ikkunan ajan.

* Mikäli tapahtumaan ei ole ennakkoakkreditointia, median sisäänpääsy tapahtuu voimassaoleva lehdistökortti saapuessa esittämällä tai ilmoittamalla tulostaan ennakkoon sähköpostitse mikael.eravuori(a)palloliitto.fi

Miesten Suomen Cupin finaali 15.6.

Tapahtumaan ei ole ennakkoakkreditointia, mutta paikalle saapuvia toimittajia pyydetään ilmoittamaan saapumisestaan sähköpostitse (mikael.eravuori(a)palloliitto.fi) 7.6. mennessä. Wiklöf Holding Arenan mediakatsomon kapasiteetti on hyvin rajallinen ja kaikille median edustajille pyritään varmistamaan asianmukainen paikka katsomossa.