Erotuomarikortti

Vuoden 2018 erotuomarikortti toimii sähköpostitse saadun linkin kautta. Etkö ole saanut erotuomarikorttiasi? Ks. alta toimintaohjeet.

Erotuomarikortilla vapaa sisäänpääsy Suomen Palloliiton järjestämiin otteluihin

Erotuomarikortti oikeuttaa vapaaseen sisäänpääsyyn Suomen Palloliiton järjestämissä otteluissa. Miesten ja naisten A-maaotteluihin, U21-maaotteluihin sekä Suomen Cupin finaaleihin lippu on hankittava ennakkoon ja portilla on oltava erotuomarikortti mukana. Oman paikan viereen on myös mahdollista ostaa paikka esimerkiksi perheenjäsenelle tai ystävälle. Muihin maaotteluihin pääsee sisään erotuomarikorttia näyttämällä tai noutamalla lippu lipunmyynnistä. Vapaakorttilaisten määrä on rajattu kahteen prosenttiin käytettävissä olevasta katsomokapasiteetista.

U19-poikien EM-lopputurnauksen lippukäytännöistä tiedotetaan myöhemmin.

Veikkausliigan, Naisten Liigan ja muiden sarjojen osalta lippukäytännöt määrittää järjestävä seura.

Erotuomarina saat erotuomarikortin kun:

• Olet ostanut erotuomaripassin.
  • Sinulla on Pelipaikka-rekisterissä aktiivinen rooli kaudelle 2018. Liitto merkitsee kouluttamansa aktiiviset erotuomarit ja piirit merkitsevät kouluttamansa aktiiviset erotuomarit järjestelmään.
  • Sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein Pelipaikka-rekisterissä.
  • Kun olet oikeutettu erotuomarikorttiin, niin saat erotuomarikortin lataamiseen tarvittavan linkin automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi.

Etkö ole saanut erotuomarikorttiasi?

• Tarkista ensin roskapostikansiosi. Hae myös sähköpostistasi viestejä lähettäjän nimellä "hello@palloliitto.fi".
  • Huom! Erotuomarikorttia ei voida toimittaa, mikäli olet poistunut Suomen Palloliiton postituslistalta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä Pelipaikka-rekisterin käyttäjätukeen ja valitse lomakkeen aihealueeksi pelipassi- ja erotuomarikortti.