Pääyhteistyökumppanit

Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppanit ovat Iltalehti, Telia, Veikkaus ja Volkswagen.

Iltalehti

Alma Media on yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Yhteistyö tuo merkittävän lisän kummankin osapuolen toimintaympäristöön ja toimii koko suomalaisen jalkapallon näkyvyyden ja arvostuksen hyväksi.

Lue lisää yhteistyöstä >>

Telia

Telia on uuden pitkäaikaisen sopimuksen myötä yksi Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Yhteistyö ulottuu ruohonjuuritasolta aina maajoukkuetoimintaan saakka. Yhteistyö sisältää mm. kannustamisen teemaa ja toteutui keväällä 2017 valtakunnallisella #kannustamua -kampanjalla. Kannustamista buustattiin aluksi etenkin junioreiden peleissä, joissa palkittiin parhaita kannustajia Telian kannustuskorteilla.

Tutustu yhteistyöhön >>

Veikkaus

1.1.2017 Veikkaus, RAY ja Fintoto yhdistyivät ja Suomeen syntyi uusi Veikkaus. Veikkaus on yksi Suomen Palloliiton pääyhteistyökumppaneista. Veikkaus tukee erityisesti kansallisen kilpailutoiminnan sekä seurajalkapallon kehittämistä. Lisäksi Veikkaus on mukana viemässä miesten, naisten ja U21-maajoukkueitta kohti menestystä.

Lue lisää yhteistyöstä >>

Volkswagen

VV-Auto Group Oy/Volkswagen-henkilöautot on solminut yhteistyösopimuksen Suomen Palloliiton ja Veikkausliigan kanssa. Yhteistyökumppanuus kattaa miesten ja naisten A-maajoukkueet, futsal- ja nuorten maajoukkueet, Perhefutis-seurakehityshankkeen sekä Veikkausliigan.

Sopimuksen myötä Palloliitto on käynnistänyt alle kouluikäisille lapsille ja heidän vanhemmilleen suunnatun Perhefutis-toiminnan. Tämän valtakunnallisen konseptin tavoitteena on aktivoida ja vahvistaa matalan kynnyksen harrastustoimintaa Perhefutiksen muodossa.

Tutustu yhteistyöhön >>