Helsingin piiri

Simo Syrjävaara Cup

Harrastefutiksen SM-turnaus, Simo Syrjävaara Cup, järjestetään Helsingissä Töölön Pallokentällä 29.-31.7.2016. Turnauksen järjestää Suomen Palloliiton Helsingin piiri.

Ilmoittautuminen on avattu. Voit ilmoittautua osoitteessa: splhelsinki.etapahtuma.fi koodilla SIMO2016.

Simo Syrjävaaran esittely

Säännöt

Otteluohjelma 2015

Pelaajaluettelon ilmoittaminen

Kenttäkartta

Turnauksen sarjat 2016:
(turnaukseen saa osallistua 31.12.2000 tai sitä aiemmin syntyneet)
1) Miesten Harrastesarja (ei miesten liiton sarjoissa eli Veikkausliigassa-Kakkosessa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa pelaaville)
2) Miesten Fair Play -sarja (ei Nelosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
3) Miesten Respect-sarja (ei Kutosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
4) Naisten Harrastesarja (ei naisten liiton sarjoissa eli Naisten liigassa-Kakkosessa tai B-tyttöjen SM-sarjassa pelaaville)
5) Naisten Fair Play -sarja (ei Nelosessa ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai B-tyttöjen SM-sarjassa ja Ykkösessä pelaaville)

Palkinnot:
Jokaisen sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan virallisilla Palloliiton SM-mitaleilla (max 12 mitalia/joukkue). Sarjan voittaja saa omaksi Mestaruuspokaalin.

Turnauksessa järjestetään myös oheiskilpailuita, joista lisätietoa myöhemmin.

Pelitapa ja keskeisiä sääntöjä:
Pelimuoto kaikissa sarjoissa on 5v5.
Kentän koko on 25m x 40m.
Peliaika: 1x20min
Otteluja/joukkue: vähintään 5 kpl
Pelaajia/joukkue: Yhdessä ottelussa max. 12, pelaajaluettelo tulee ilmoittaa ennen turnauksen alkua.
Pelataan alkulohkoissa 5-7 ottelua, jonka jälkeen cupvaihe.
Järjestäjä toimittaa pelipallot.

Osallistumismaksu:
31.5. mennessä ilmoittautuneet joukkueet 190€.
1.6. jälkeen ilmoittautuneet joukkueet 250€.

Muuta huomoitavaa:
Kilpailun järjestäjä ei vakuuta pelaajia, vaan pelaajat pelaavat tapahtumassa omalla vastuullaan. Kenttäalueilla ja pukukopeissa kaikkien päihteiden käyttö on kielletty. Pelaaja/joukkue, joka ei ole "pelikunnossa" suljetaan sarjasta. Kenttäalue pidetään myös savuttomana. Turnauksessa palvelee ensiapuryhmä.

Kerää joukkue ja lähde mukaan perinteiseen harrastefutistapahtumaan Töölön Pallokentälle!

Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa splhelsinki.etapahtuma.fi koodilla SIMO2016

Mahdolliset yhteydenotot sähköpostitse:

janne.suvensalmi@palloliitto.fi