Helsingin piiri

Simo Syrjävaara Cup

Harrastefutiksen SM-turnaus, Simo Syrjävaara Cup, järjestetään Helsingissä Töölön Pallokentällä 25.-27.7.2014. Turnauksen järjestää Suomen Palloliiton Helsingin piiri.

Simo Syrjävaaran esittely

Turnauksen säännöt

Turnauksen sarjat 2014:
(kaikkien sarjojen alaikäraja on 31.12.1998 tai sitä aiemmin syntyneet)
1) Miesten Harrastesarja (ei liiton sarjoissa eli Veikkausliigassa-Kakkosessa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja I-divisioonissa pelaaville)
2) Miesten Fair Play-sarja (ei Viitosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja I-divisioonissa pelaaville)
3) Naisten Harrastesarja (ei liiton sarjoissa eli Naisten liigassa-Kakkosessa tai B-tyttöjen SM-sarjassa ja I-divisioonassa pelaaville)
4) Naisten Fair Play-sarja (ei Nelosessa ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai B-tyttöjen SM-sarjassa ja I-divisioonassa pelaaville)

Palkinnot:
Jokaisen sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan virallisilla Palloliiton SM-mitaleilla (max 12 mitalia/joukkue). Sarjan voittaja saa omaksi Mestaruuspokaalin.

Turnauksessa myös muita kilpailuja missä hienoja palkintoja. Lisää näistä lähempänä turnausta.

Pelitapa ja keskeisiä sääntöjä:
Pelimuoto kaikissa sarjoissa on 5v5.
Kentän koko on 25m x 40m.
Peliaika: 1x20min
Pelipallo: Adidas Tango (2012 EM-kisojen virallinen ottelupallo)
Otteluja/joukkue: 6 ottelun takuu (maksimi 12 ottelua)
Pelaajia/joukkue: Yhdessä ottelussa max. 12, pelaajaluettelo tulee ilmoittaa ennen turnauksen alkua, eikä sitä voi sen jälkeen enää muuttaa.

Pelataan lähtökohtaisesti alkulohkoissa 5-7 ottelua, jonka jälkeen cupvaihe. Lopulliset pelitavat vahvistuvat kun sarjojen joukkuemäärät ovat selvillä.

Osallistumismaksu:
-31.5. mennessä ilmoittautuneet joukkueet 190€
1.-15.6. välisenä aikana ilmoittautuneet joukkueet 250€.
Jälki-ilmoittautuminen avataan 15.6. jos sarjoissa vielä tilaa.

Muuta huomoitavaa:
Kilpailun järjestäjä ei vakuuta pelaajia, vaan pelaajat pelaavat tapahtumassa omalla vastuullaan. Kenttäalueilla ja pukukopeissa kaikkien päihteiden käyttö on kielletty. Pelaaja/joukkue, joka ei ole "pelikunnossa" suljetaan sarjasta. Kenttäalue pidetään myös savuttomana! Turnauksessa palvelee ensiapuryhmä.

Kerää joukkue ja lähde mukaan huikeaan harrastefutistapahtumaan Töölön Pallokentälle!

Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa https://splhelsinki.etapahtuma.fi Käytä ilmoittautuessa koodia SIMO2014.

Mahdolliset yhteydenotot sähköpostitse:

janne.suvensalmi@palloliitto.fi