Helsingin piiri

Simo Syrjävaara Cup

Harrastefutiksen SM-turnaus, Simo Syrjävaara Cup, järjestetään Helsingissä Töölön Pallokentällä 24.-26.7.2015. Turnauksen järjestää Suomen Palloliiton Helsingin piiri.

Simo Syrjävaaran esittely

Turnauksen säännöt

Turnauksen sarjat 2015:
(kaikkien sarjojen alaikäraja on 31.12.1999 tai sitä aiemmin syntyneet)
1) Miesten Harrastesarja (ei liiton sarjoissa eli Veikkausliigassa-Kakkosessa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa pelaaville)
2) Miesten Fair Play -sarja (ei Nelosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
3) Miesten Respect-sarja (ei Kutosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai A- ja B-nuorten SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
4) Naisten Harrastesarja (ei liiton sarjoissa eli Naisten liigassa-Kakkosessa tai B-tyttöjen SM-sarjassa ja Ykkösessä pelaaville)
5) Naisten Fair Play -sarja (ei Nelosessa ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai B-tyttöjen SM-sarjassa ja Ykkösessä pelaaville)

HUOM! Miesten sarjoja on täksi vuodeksi tullut yksi lisää ja sarjojen rajoituksia on hieman muutettu. Fair Play -sarjassa saa nyt pelata hieman korkeammalla pelaavat ja Respect-sarja on tullut uutena lisää.

Palkinnot:
Jokaisen sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan virallisilla Palloliiton SM-mitaleilla (max 12 mitalia/joukkue). Sarjan voittaja saa omaksi Mestaruuspokaalin.

Turnauksessa järjestetään lisäksi oheiskilpailuja.

Pelitapa ja keskeisiä sääntöjä:
Pelimuoto kaikissa sarjoissa on 5v5.
Kentän koko on 25m x 40m.
Peliaika: 1x20min
Otteluja/joukkue: vähintään 5 kpl
Pelaajia/joukkue: Yhdessä ottelussa max. 12, pelaajaluettelo tulee ilmoittaa ennen turnauksen alkua.
Pelataan alkulohkoissa 5-7 ottelua, jonka jälkeen cupvaihe.
Järjestäjä toimittaa pelipallot.

Osallistumismaksu:
31.5. mennessä ilmoittautuneet joukkueet 190€.
1.6. jälkeen ilmoittautuneet joukkueet 250€.

Muuta huomoitavaa:
Kilpailun järjestäjä ei vakuuta pelaajia, vaan pelaajat pelaavat tapahtumassa omalla vastuullaan. Kenttäalueilla ja pukukopeissa kaikkien päihteiden käyttö on kielletty. Pelaaja/joukkue, joka ei ole "pelikunnossa" suljetaan sarjasta. Kenttäalue pidetään myös savuttomana. Turnauksessa palvelee ensiapuryhmä.

Kerää joukkue ja lähde mukaan perinteiseen harrastefutistapahtumaan Töölön Pallokentälle!

Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa https://splhelsinki.etapahtuma.fi Käytä ilmoittautuessa koodia SIMO2015.

Mahdolliset yhteydenotot sähköpostitse:

janne.suvensalmi@palloliitto.fi