8.9.2019, 21:45
Ratinan Stadion / Ratinan rantatie 1
,

EURO2020-karsintaottelu Suomi – Italia

Huuhkajat kohtaa EM-karsintaottelussa Italian sunnuntaina 8.9. klo 21.45 Ratinan Stadionilla, Tampereella. Tule paikan päälle kokemaan ainutlaatuinen maaottelutunnelma. Tervetuloa kannustamaan Huuhkajat kohti vuoden 2020 jalkapallon EM-kisoja!

Liput otteluun tästä >>

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua).

Ennakkoon* Portilta
A-katsomo 69,00 / 49,00 / 35,50 € 74,00 / 54,00 / 40,50 €
B-katsomo (B2-B7) 59,00 / 41,50 / 30,50 € 64,00 / 46,50 / 35,50 €
B-katsomo (B1 ja B8) 48,50 / 34,50 / 25,50 € 53,50 / 39,50 / 30,50 €
Päätykatsomot (C ja D) 33,00 / 24,00 / 17,50 € 38,00 / 29,00 / 22,50 €
Joukkueliput** - / 406 / 302  €
Pelipassialennus*** n. -5 €
Kuukausikirjealennus**** n. -5 €
3 ottelun lippupaketti n. -20 %

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Joukkuelippuja on tarjolla nuorille ja lapsille. Joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Joukkuelippujen myynti käynnistyy Ticketmasterissa 31.1.
*** Pelipassialennus koskee vain ennakkoon ostettuja lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Tarkistathan, että sinulla on Pelipaikan yhteystiedoissa oikea sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoite on oikea, etsi omasta sähköpostistasi viestejä lähettäjällä hello@palloliitto.fi. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio.
**** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi ja lunastaa heti etusi lipuista? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.

Ohjeita katsojille

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.

Voit olla kiinnostunut myös näistä